HHB/ 9mndbeurs

Discussion in 'Zwangerschap' started by Chamaro, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hey meiden hier mijn verhaal!

Ik ben dus gister geweest mét 2opa's en oma's en t was erg gezellig.
    Eerder zei ik hier al dat ik een echo ging laten maken op de beurs en dat was een succes! Die meiden waren echt zó super aardig daar. Ze liep 5min uit en dat heeft ze 3dubbel goed gemaakt. Ik heb minimaal 20min op die echo bank gelegen en ze nam heel rustig alle tijd voor ons. Mijn kleintje lag continu te draaien en te bewegen en had zijn handen steeds voor zijn gezicht en hoofd. Ze heeft gewoon geduldig gewacht tot de handjes even weg waren zodat ze mooie foto kon nemen! Zo aardig!

Normaal zitten er 4 foto's bij en mij heeft ze er 7 gegeven. Ook zat het er niet officieel bij in om naar het geslacht te kijken maar dat heeft ze wel voor ons gedaan. Zelfde ochtend hadden we de 20weken echo en daar lag het kindje niet goed om het te kunnen zien.

De opa's en oma's mogen het geslacht niet weten en liepen dan ook even uit het hokje. Heel netjes werd de tv uit gezet zodat niemand het kon zien.

Uitleg: Er stond een tvtje bij de stand zodat anderen met je mee kunnen kijken. Er word dan groot in beeld geschreven of het jongen of meisje is. En voor ons werd heel netjes de tv even uit gezet. Wat een respect hebben ze daar zeg Toppie!

Oja en toen we klaar waren liep ik trots met de foto's naar buiten Eindelijk wetend wat het geslacht is en mijn vriend stond rustig te wachten om te betalen... De meiden gingen gewoon door met hun werk en we hadden zo door kunnen lopen! Maar mijn vriend is zo lief geweest om toch nog even terug te lopen en de meiden te betalen daar. Het was tenslotte echt een succes die echo!

En dan die VREZELIJKE trollys.... het was ongelovelijk druk op 1 bepaald punt en een vrouw zat wel 5x met haar karretje tegen mn hielen aan te duwen en bij mn vriend. Ik draaide me om en gaf haar lichtjes de wind van voren! Even duidelijk gemaakt dat ze moest kappe met dat klote wagentje, ze schrok zich dood en waggelde de andere kant op. Vrouwen om ons heen lachten hard en keken me aan zovan: nice! die durft tenminste wat te zegge. Ik kreeg zelfs een compliment van 1 omdat ze ook zo geiriteerd was aan die wagentjes.

Het was zelfs zo geweldig dat we om 22.00 opeens hard door de speekers hoorden dat we het pand moesten verlaten haha We waren de tijd hélemaal vergeten. Thuis was ik natuurlijk gebroken. Dit was erg leuk maar wel voor 1x. Volgend jaar blijven we lekker thuis :D

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Wat leuk dat die echo een succes was..!:D
    Dat is idd wel lief dat ze de tv dan even uitzetten zeg..

De tijd gaat idd heel erg snel als je het gezellig hebt..:p

3. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Wij zijn gister geweest en had er meer van verwacht, vond het echt tegenvallen. Misschien ook door de drukte. Maar ik had ook een hoop koopjes enz. verwacht, maar dat viel ook wel mee. Veel dingen die je zelf in de winkel ook kunt kopen. Maar dan zijn we daar ook eens geweest.

4. leylaNB

leylaNB Actief lid

Jan 18, 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn vrijdag geweest. Naar de avondopening.

Lekker vroeg van huis gegaan. Eerst lekker naar de Arena en naar Amsterdam. Beetje winkelen en wat eten.

Toen naar de beurzen.... Nou verschrikkelijk! Warm, druk, chaos, irritante karretjes, Replay met muziek van minimaal 10 jaar terug (doen die gasten niets meer ofzo?). Ik denk dat we er hooguit 1 1/2 uur zijn geweest in het totaal.

Vervolgens weer fijn naar huis. Thuis was ik echt dood. Heb toch best wel veel gedaan en ik had al niet heel veel energie, maar goed. Alles bij elkaar was het een geslaagde dag. (op de beurs na dan he?!)

Dus....

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik ben vrijdag overdag geweest, met een kennisje dat even lang zwanger is als ikzelf.

parkeren was goed geregeld (bij stadion parkeren en dan met pendelbussen, dat ging snel en prima). beurs zelf: HHB hebben we overgeslagen; al die graaiende huishoudmutsen met hun irritante karretjes: jakkes!

9MB vonden we wel leuk, maar érg druk en warm. qua koopjes viel het tegen, maar wij hadden de meeste dingen al eerder gekocht. wél hebben we beiden een campingbedje van Deryan gescoord: die waren nu 35e ipv. 65e, dus dat was het alleen al waard om te komen!

het is niet zo mijn ding, die drukke mensenmassa's, dus ik ga niet nog een keer. nu was 't wel grappig omdat ik zwanger ben (had denk ik ongeveer de grootste buik daar; kreeg een beetje het idee dat er heel veel waren die nog maar nét zwanger zijn).
    we zijn 3 uurtjes geweest, en waren compleet versleten toen. dus mensen die daar de hele dag rondsjouwen: hoe doe je dat?! moet er niet aan dénken persoonlijk.

over de trolley's en koffers die mensen meeslepen: wij hadden zoiets van: Schiphol is niet hier, toch? maar dat bleek dus voor alle (gratis) zooi. :rolleyes:

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ja weet niet hoe ik dat deed van 3 tot 10 rond zwerven daar. achteraf was ik inderdaad helemaal kapot en kon thuis geen stap meer zetten.

Schiphol, lol dies goed ;)

7. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Ik ben vrijdagavond geweest!

Afschuwelijk! Veels te druk (tja krijg je met gratis kaartjes van het kruidvat;)). Ben alleen naar de 9mnd beurs geweest, de HHB heb ik overgeslagen.

Ik had er meer van verwacht. Vond het nog best duur en had wat meer monstertjes etc verwacht (we blijven toch Nederlanders he ;)).

Daarnaast viel me erg tegen dat men weinig rekening hield met ons zwangeren. Mensen duwen je gewoon op zij met je dikke buik, of duwen zo'n hoogst irritante trolley tegen je kuiten!

Nee, voor mij geen beurs meer....ik shop hier de aanbiedingen wel af als ik goedkoper wil shoppen.

Jille

Share This Page