hoi meiden ik ben sinds 22 feb niet meer ongesteld geworden heb een cyclus van 40-41... ben niet zwanger, negatieve testen Moet ik wachten op de menstruatie? of kan je lichaam denken dat je menstruatie is overgeslagen en dat ik nu de vruchtbare periode weer ingaat...of kan dat niet? heb vandaag wat witte slijm...dat is toch meestal voor de vruchtbare periode? of kan er een menstruatie aan zitten komen?
Ben je misschien aan het ontpillen? Vruchtbaar slijm is een beetje eiwitachtig en kwam bij mij altijd voor de eisprong. Ik heb verder zelf nooit een menstruatie overgeslagen, dus daar kan ik je niet bij helpen.
Als je geen eisprong hebt menstrueer je ook niet, maar misschien heb je gewoon een langere/onregelmatige cyclus.
Tenminste, dat was wat ze me in het zh zeiden vorige maand.. Ik ben nu ook al ff overtijd, dus zou een waarheid in kunnen zitten.. dan ben ik daar ook wel benieuwd naar of ik misschien idd geen eisprong had deze maand en drom mijn menstruatie oversla.. Maar normaal wel gewoon menstruatie, dus dan wel eisprong.. of misschien geen goede?
Naar mijn weten is het niet zo uitzonderlijk dat je wel eens een menstruatie overslaat, heb het zelf regelmatig helaas. Nou zit het in de familie, mijn moeder had dit net zo. Of je dan ook een eisprong hebt durf ik niet te zeggen, geen menstruatie is geen eisprong lijkt me? Dit kun je natuurlijk alleen checken met ovulatietesten.
Hmm, ik verloor wel bloed na een bepaalde tijd, maar toch zat mijn baarmoeder vol slijmvlies. Mijn gyn zei dat ik hooguit 2x per jaar een eisprong heb en dat dan je baarmoeder gewoon bloed gaat afstoten als het teveel wordt.
Maar dat is dus niet je menstuatie te noemen? Dat was wat myn gyn ook zei, misschien 2 x per jaar.. maar ik heb eerder wel vaker bloed verloren.. (maar ook zo een jaar niet) en nu helaas weer veeel te lange cycles, alhoewel.. sinds 5 min flinke krampen
ok meiden heb gisterochtend en vanmorgen een ovulatietest gedaan. Gisteren geen streepje, en vanmorgen een licht streepje Dus ik neem aan dat ik morgen knal en mijn eisprong hebt.
Ik wil niet ontmoedigend zijn, maar een licht streepje zegt eigenlijk nog niet zoveel hij kan mooi op gaan lopen, maar hij kan morgen ook weer ineens een stukje lichter of hetzelfde zijn... Bij mij schommelt het ook altijd een beetje, dan weer bijna wit, dan weer een duidelijke streep. Maar dé echte knaller is niet te missen Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Want al dat wachten is ook maar niets
had dit van de maand ook gehad doordat ik in maart mijn pil onregelmatig innam. ben na de gyneco geweest en die zij dak een cyclus had overgeslagen en binnenkort een eisprong ging hebben rond de 24ste. Kan ik dan zwanger geraken als ik "klus" of komt dit in gedran doordat ik een cyclus heb overgeslaan??