hey dames alles goed met iedereen ! nou zit weer ff ergens mee heb erge ongiklachten gehad anderhalve dag ivm mij ei (zie album) heb m dus gehad voelde t vooral rechts heb vanmorgen nog een keer een ovu test gedaan en was niet meer positief! en de pijn was helemaal weg ! nu sinds een half uur begin ik weer links en in t mindden steekjes te voellen. ook heb ik wit verlies nu ik snap dat dat natuurlijk geen symtoom is ! maar wat is het wel en wie heeft dit ook na de eisprong!?
de 15e had je 's morgens een positieve ovutest, wie weet is ie dan nog niet geweest.. je zit nu pas ongeveer 24 uur na je positieve ovutest en meestal springt je ei na 24-48 uur pas..dus wie weet komt je ei nog? en stel dat hij wel is gesprongen dan kan die pijn goed.. heel veel meiden hebben na de ovulatie pijn, omdat het gele lichaam naar buiten wordt geknalt ten tijde van de ovulatie en dat kan pijn doen, zelfs een dag/dagen daarna liefs daantje
ok had 14 feb savond's ook al posi! maare heb wel geklust uiteraard. ene had jij na je ovulatie ook wit verlies ?
ja maar die van de 15e lijkt wel donkerder.. maar ik had zo kort na mijn ovulatie nog geen witverlies.. pas 4/5 dagen erna begon dat ofzo..
hhhm raar dat ik dat heb al dan . toen ik de pil gebruikte had ik er ook altijd veel last van dus dat zal wel normaal zijn denk ik
ok hopen dat dit een goed teken is had met mijn ei rechtes veel pijn en vanmorgen helemaal nie meer en nu begint het links weer op te zetten . haha miss wel nog een ei haha
Mijn mannetje en ik hadden het er ook nog over, denk dat we wel weer gaan klussen vanavond al is het maar gewoon voor de zekerheid
Ik denk dat die van de 15e pas positief is...en dat je vandaag/vanavond/vanacht je eisprong hebt..en dat voel je al...dus idd klussen maar!
Normaal klaagt hij dat hij te weinig krijgt nu dat hij te veel krijgt, Mannen het is ook nooit goed met ze
Goh.... Dat klinkt me ook bekent in mn oren...Hahahah tis nooit goed he.. Wat een zeur mannen. En wij straks maar bevallen..hahah met veel pijn. Allemaal voor het goede doel, toch? Gr
jaja mannen hebben t zwaar ik ga gewoon aan de klus vanavond hoor hij zal moetten ! das een geintje natuurlijk t moet leuk blijven maar by the way heb vanmorgen om 10.00 nog getest en die was negatief ! hoelang blijft mijn ei goed ? had gister om 23.00 ook nog vet posi staat niet meer op de foto !