Welke e readers kunnen jullie aanraden? Op wat kan ik best letten als ik er een aanschaf? Oh en kan je dan onderling boeken doorgeven?
Ik heb de Sony T2, ben erg tevreden! Let er op dat de e-reader geen achtergrondverlichting heeft, dat leest voor geen meter. Als je boeken download kan je ze ook delen. Gekochte boeken zijn meestal beveiligd tegen delen.
er was vandaag nog precies zo'n onderwerp.... ik heb de kobo glo, bevalt prima en ja, boeken kan je gewoon doormailen.....
Oei dat heb ik gemist. Sorry modjes! Even zoeken (wat ik duidelijk beter eerst had gedaan )... Bedankt voor je antwoord mirjamrn!
Deze heeft mijn zus Sony PRS-T2 E-reader - Review (Consumentenbond) - YouTube Die is er heel tevreden over!
Ik lees alleen maar Engels dus ik wilde iets wat makkelijk werkt met Amazon (bol heeft geen Engelse digitale boeken) Kindle e-reader
@cygnet: kindle! https://kindle.amazon.com/ Overigens heeft kobo een hele grote eigen bookstore met heel veel boeken.. Dus dat zou je ook kunnen overwegen
In het Engels lezen is hier zeker het plan niet. Ik denk dat het of de kobo glo of de sony PRS-T2 zal worden hier.
@bereke: ik heb een ander model kobo (de touch) en ben er na 2,5 jaar nog steeds gelukkig mee Inclusief dat hij daarvan 1,5 jaar onbeschermd in m'n handtas heeft gewoond en hij al aantal keer is gevallen.. (1x zo erg dat hij op het puntje viel en de behuizing open ging.. Dicht geklikt en hij deed het gewoon weer net zo goed als eerst!) Tip voor hoesjes... Geckocovers.nl Daar woont hij het laatste jaar in... De simpelste versie in leer heb ik. En ook daar heel tevreden mee. In de media-winkels hebben ze er weinig goede hoesjes voor vond ik.
Ik heb de Sony PRS-t1 en ben er superblij mee. Je hebt nu de volgende generatie, de PRS-t2. Hierin zijn een paar veranderingetjes aangebracht, maar niet noemenswaardig. Voordeel is wel dat de t1 nu goedkoper is geworden