Hoi allemaal, Graag stel ik mijzelf even voor. Mijn naam is Kim ik ben 24 jaar jong, al bijna 2 jaar gelukkig getrouwd en bijna 7 jaar samen met mijn grote liefde. Na bijna 2 jaar proberen (Voor de bruiloft gestopt met de pil) zijn we nu in blijde verwachting van een meisje. Ik ben 20.5 week zwanger nu en dolgelukkig. Helaas geen onbezorgde zwangerschap. Sinds week 6 ben ik 4 keer opgenomen geweest in het ziekenhuis wegens hyperemesis gravidarum. Inmiddels heb ik nu goede medicatie waardoor het spugen veel minder is en ik wat meer kan genieten. Afgelopen vrijdag hadden wij de 20 weken echo. Op zich heel positief geen afwijkingen zichtbaar een last van onze schouders. Wel is ons meisje ontzettend klein. Schedeltje net onder de curve en de rest ook allemaal ruim onder gemiddeld. Over 2 weken hebben we een GUO. Heel erg spannend. Vind het zwanger zijn hierdoor heel heftig. Hoop dat ik hier wat steun kan vinden bij mensen die ook zoiets hebben meegemaakt. Liefs, Kim
welkom! gefeliciteerd met je zwangerschap! onze situatie was heel anders maar ik snap wel je zorgen. heel succes! hoop dat er uit de gul niks geks komt en dat je gewoon een mooi lief klein meisje mag gaan ontvangen!
Welkom op het forum en gefeliciteerd. Dat is zeker een pittige zwangerschap, kan me voorstellen dat het erg zwaar is. Ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen.