na een tijdje hier op het forum meegelezen te hebben heb ik toch maar een account aangemaakt zodat ik met jullie mee kan babbelen. zal me even voorstellen ben jaantje ben 23 jaar en heb pas geleden(31 augustus) een curretage gehad. na een jaar proberen zwanger te worden is het eindelijk gelukt maar helaas is ons kindje gestopt met groeien na 7 weken. we kwamen er met 11 weken achter en ben toen een week erna gecuureteerd. we zijn het nog steeds aan het verwerken maar we willen wel weer heel graag zwanger worden. hopelijk hoeven we nu niet zo lang meer te wachten want we willen het echt heel erg graag en vind het lijkt me fijn om met lotgenoten te praten en natuurlijk ook met andere die graag zwanger willen worden,vandaar mijn aanmelding hier. groetjes.
welkom, veel sterkte nog en veel succes met zwanger worden hopelijk blijft het de volgende keer wel goed gaan
Welkom op het forum. Veel sterkte gewenst met jullie verlies. Ik heb zelf een miskraam gehad op 5 juli en ik ben nu alweer opnieuw zwanger. Het kan soms heel snel gaan. Ik hoop dat dat voor jullie ook geldt. Veel succes met zwanger worden. Liefs Hummel.