Hallo forumleden! Ik ben sinds vandaag lid! Mijn vriend en ik zijn bezig met de eerste ronde! Het is zo spannend Ik weet dat je er niet vanuit moet gaan, dat het meteen raak is. En dat doen we dan ook maar niet. Gister een knal positieve ovulatietest dus mijn cyclus lijkt direct goed te zijn. Op de dag nauwkeurig zelfs. We gaan dus een spannende 2 weken tegemoet! Groetes
Hee hallo Mrjn, Ook nieuw hier zie ik! Spannend hè, (ondanks mijn voornemen er heel nonchalant over te doen en mee om te gaan haha ), ook hier de eerste rond ingegaan een week of 3 geleden. Nu maar duimen op een mooie cyclus(of tja, een plusje, maar die kans schat ik nihil in.). Jij bent meteen begonnen met ovulatietesten zie ik, vooralsnog is me dat allemaal nog één abacadabra, met die pieken, testen, uren enzo , maar ga het hier eens op mijn gemak volgen en lezen. Succes met duimen hè!
Hallo! Is inderdaad heel spannend! Ben inderdaad meteen met een ovulatietest begonnen, omdat ik wat steekjes in mijn buik had en ik het vermoeden had dat dit mijn eisprong wel eens zou kunnen zijn! En dat was het dus ook! Helemaal blij, want heb inmiddels behoorlijk wat verhalen gelezen van mensen waarbij de eerste cyclus heel lang duurt! Ik zal ook voor jou duimen! Hopelijk duurt het niet te lang voor je! Groeten
hey.. ik heb nieuw topic geplaatst bij 'zwanger worden clubs' onder de titel nieuwe members nieuw praatgroepje. join if you like!
Hoi Hoi hier samen! Ik kom me eventjes voorstellen! Heel onverwachts ben ik meteen in verwachting geraakt na de 1e ronde.. We zijn hier superblij mee! Graag zou ik me toevoegen aan een forumgroep voor meiden die ook net zwanger zijn! Kan iemand me helpen hoe ik dit ga doen? Alvast bedankt!