Hi meiden, Ik ben Laurie, 29 jaar en mijn vriend en ik hebben sinds december 2012 een kinderwens. Na ruim 2 jaar mogen wij nog steeds geen baby in onze armen houden. We zijn sinds 3 maanden de mmm in gegaan. Mijn cyclus is in kaart gebracht, helemaal goed ( follikel van 25 mm, progesteron gehalte van 69 procent, cyclus van 29 dagen, bloedwaarden meer dan ok), ook eileiders zijn doorgankelijk ( man man man 4 weken geleden HSG onderzoek gehad, wat was dit vreselijk pijnlijk bij mij zeg), en zaadkwaliteit perfect. Vandaag bij fertiliteitsarts geweest om plan van aanpak te bespreken voor de komende tijd. Ze heeft ons de diagnose onverklaard gegeven. Gelet op mijn leeftijd, de onderzoeken en de duur dat we bezig zijn om zwanger te raken, heeft ze ons vandaag gezegd het nog maar eens 5 maande te proberen om spontaan zwanger te raken. We zijn net een grensgevalletje met wel of niet direct starten met iui. Aan de ene kant was ik hier even ondersteboven van en zat als gevolg te huilen bij de arts, mijn lieverd was ook mee, dus die deed een liefdevolle arm om me heen (de schat). Maar goed aan de andere kant vertelde ze ons dat er op dit moment nog net zoveel kans hebben om spontaan zwanger te raken, misschien nog wel meer, omdat ik pas geleden het HSG onderzoek heb gehad. Gelet op deze emotionele rollercoaster waar we met z'n 2en inzitten, wil ik mijn verhaal graag met jullie delen en hier verder kletsen en naast mijn verhaal ook met jullie meekletsen en jullie verhalen aanhoren. Groetjes Laurie Ps Hoewel ik verwacht dat ik niet zwanger ben, blijft het spannend wanneer je je nod nadert... Voor mij is dit zaterdag, stiekem blijf ik toch op het wondertje wachten 😄
hoi, Wat een lange weg hebben jullie dan al moeten afleggen. Ik hoop vanharte voor jullie dat jullie toch snel spontaan mogen zwanger wouden! Je bent niet alleen. Het zal wel wat opluchten om hier even alles de vrije loop te laten gaan. groetjes
Bedankt voor jullie berichtjes. Ja heerlijk om hier mijn verhaal te delen, omdat hier ook meiden zitten die hetzelfde meemaken. In mijn omgeving ken ik namelijk niemand die in de mmm zit. Daarnaast hebben mijn broer en schoonzus net een kindje gekregen in december, dus echt klagen in de familie wil ik ok niet, omdat ik hun geluk niet wil verpesten.
Hi diazz, dat is erg lief van je bedankt! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! De duiveltjes zijn vandaag nog niet gekomen, stiekem toch een beetje hoop