Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij 'Mijn Hi' een (online) specificatie van een telefoon rekening kan opvragen? Ga naar 'Rekening online' en klik op 'details' naast de betreffende rekening. Klik op 'Gesprekspecificatie. -> wanneer ik dat doe van een rekening uit het rekening archief, dan verspringt hij naar de laatste rekening. ik blijf telkens de specificatie van december krijgen. Ik wil graag de rekeningen van november, oktober, september en augustus opvragen. Alvast bedankt voor jullie hulp!
normaal moet je alle rekeningen van alle maanden kunnen zien zoals jij nu beschrijft misschien storing op de site? als je op rekening archief drukt staan er normaal alle afgelopen rekeningen bij die betaald zijn van alle maanden
je logt in - mijn hi - mijn rekening - mijn rekening online en daar staan alle rekeningen van 1 heel jaar of meerdere jaren die je vervolgens kunt aanklikken en daar de specificatie van kan zien bij mij doet ie het gewoon
Daantje22. Klopt inderdaad. bij rekening online staat er onder 'Rekeningarchief' een lijst met de verstuurde en betaalde facturen. daarnaast staat details. bij die oudere facturen kan ik de gesprekspecificatie niet bekijken Ik kan ook geen melding vinden van een storing op de site.
ja je klikt op details. Klik daarna even op 'Gesprekspecificatie'. wat zie je dan staan bij de rekeningdatum? die van de specificatie, of de laatst verstuurde?
dat is vreemd dat als je op detail drukt je de specificatie niet kan zien.. misschien even bellen met HI? Ik heb net gekenen en kan ze zelf nog openen van november 2010
Het gaat om de telefoonrekening van mijn vriend (nee, geen toestanden ). kan ik ook bellen voor informatie over zijn rekening? of kan alleen hij bellen?
nu snap ik hem als ik op de rekening klik van bijv oktober 2010 en ik open die, dan zie ik gewoon de rekening van oktober 2010, maar klik ik op gespreksspecificatie dan zie ik NIET de rekening van oktober 2010 ( wat wel zou moeten) maar de rekening die er deze maand ( december 2011) aankomt.. erg vreemd
als er ooit iets is met mijn man zijn abbo ( bijv verlengen) bel ik ook altijd op en word niet moeilijk gedaan, bel ook vaak voor mijn vader
ja vaag he Ik zit zelf bij t-mobile en daar doen ze wel 'moeilijk' dus ik riskeer het liever niet, en ga een e-mail sturen. Hopelijk hebben ze een snelle reactietijd
je logt in - mijn hi - mijn rekening - mijn rekening online klik de rekening naar keuze aan klik dan onderaan op '' opslaan en afdrukken '' PDF bestandje. als je dat bestandje opent zie je WEL de goede gespreksspecificatie van de desbetreffende maand
begrijp ik je goed dat je zegt toch op één op andere manier een spec. van een oudere factuur op te kunnen vragen?