Dag allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Marjanneke1981, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Ook ik wil me even voorstellen. Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar heb me nog niet eerder aangemeld.

Mijn naam is Marjan, ik ben 30 en woon samen met mijn vriend en een kat in een 2-kamerappartementje. We willen allebei graag kinderen, maar toen ik vorige week ineens positief testte was dat toch wel een beetje een schok! We waren er niet heel bewust mee bezig, of eigenlijk wel, maar pas voor over een half jaartje. Maar ach, we zijn er zeker klaar voor!

Vandaag ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger, en we zijn er heel blij mee! Ik vind het wel doodeng, en maak me nu al allemaal zorgen (gaat het wel allemaal goed? Ik heb best wat gedronken op een feestje toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, is dit heel erg? Oh nee, ben ik nu niet veel te laat begonnen met foliumzuur? Mijn vriend is volgende maand klaar met studeren, vind hij wel een baan? Help, we moeten een groter huis! enz.).

Maar ja, dat zal wel heel normaal zijn!:D

2. Marjanneke1981

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Dag iedereen. Na even rondspeuren op het forum zag ik dat er al een hele actieve hopmarjanneke zonder spatie is. Dus ik ga maar even een nieuwe naam verzinnen. Ik ben zo terug;)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik dacht al, die andere "ken" ik wel.
    Je kunt bij de beheerders Jan en Lotte je naam laten veranderen. Dan hoef je je niet opnieuw te registreren :D
    Welkom trouwens :D

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap:)

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap :)

6. Marjanneke1981

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Dag allemaal. Dank voor jullie welkom:)

Ik heb inmiddels een nieuwe account aangemaakt, namelijk Marjanneke1981. Op de een of andere manier staat deze nu al 2 dagen in de wachtrij, en heb ik geen toestemming om daarmee op berichten te antwoorden. Dus dan toch maar even met deze naam;)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zie dat hij is aangepast!
    Mooi, forummen maar :D

Deel Deze Pagina