Misselijk...en raar gevoel in onderbuik. (?)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Liesje25, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hey meiden! :)
    Moet even iets van me afschrijven...Al had ik beloofd om even van het forum te verdwijnen.

Ben sinds vorige vorige week zaterdag (5-aug) al ziek... last van de maag. Ben misselijk (niet té doen) en dit vooral 's ochtends. Neen, ik denk niet dat ik zwanger ben. Heb mijn :evil: :evil: 'tjes gekregen de dag nàdat we geklust hebben. (enkele weken terug). Of wel? (help!)
    Maar toch, het is nog steeds niet beter. Vorige week woensdag ben ik gewoon teruggekeerd naar huis, toen ik op weg was naar het werk.
    De diagnose volgens de dokter: maagontsteking.
    En toch... hij had precies ook zijn twijfels. Hij vroeg het ook of ik niet zwanger was. Ik heb resoluut gezegd van niet, om de hoop niet te groot te maken.
    Hij zei me dat ik toch maar mijn medicatie niet te lang mocht nemen, mocht het toch zó zijn.
    En ik natuurlijk weer blij!

Al is die blijdschap vandaag weer minder: de medicatie ben ik gestopt, omdat ik me sinds enkele dagen weer beter voel. Geen misselijkheid meer e.d.. Maar vandaag, TERUG MISSELIJK!

Wat zou er zijn? :(:
    Ik zit nu rond mijn eisprong, maar zo lang vooraf kan je toch niet misselijk daarvan zijn, niet?

Wie kan mij helpen?

Groetjes van een ongerust Belgje. :rolleyes:
    xxx

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik loop nu al vanaf mijn eisprong met misselijkheid dus al een week of 3. zou best kunnen hoor.

Als het van de week nog niet beter gaat ga je toch gewoon ff terug naar de HA?

Succes

xxx

Deel Deze Pagina