Hallo Allemaal, Ik ben Simone 29 jaar oud en woon in Roosndaal (Noord-Brabant). Ik begin nu met de laatste week van de pilstrip en daarna verdwijnt de pil en gaan we proberen zwanger te worden. Het is allemaal niet zo eenvoudig,ik heb namelijk de ziekte van Crohn,ziekte van Bechterew en reiter.Hiervoor moet ik elke 6 weken naar Antwerpen voor een infuus.En ze hebben me een tijd terug gezegd dat ze bang zijn dat ik het met mijn gezondheid niet aan kan,maar als we toch het risico willen nemen,dat we dat nu moesten doen,omdat ik geen jaar/jaren meer kan wachten.Want dan zou het niet meer mogelijk zijn. Om zwanger te mogen worden,moest ik eerst een half jaar medicijnen vrij zijn,omdat de medicijnen giftig zijn. Dus mijn half jaar is bijna om,ik verga inmiddels wel van de pijn,maar ja dat is een van de risico's. groeten Simone
Ik wil je heel veel succes wensen met alles. Hoop dat je het zo vol houdt zonder medicijnen. Maar je weet waar je het voor doet en dat maakt de pijn vast een stuk draaglijker.
hey symoen! Welkom op de site! Leutig hier hé! Iedereen is altijd even vriendelijk zie je wel. Zie je bij de NOD april. Alhoewel, jij zit dan al bij mei denk ik hè. Was je trouwens regelmatig voordat je met de pil begon? Ben benieuwd! Straks nog zwanger trouwen,haha