Hoi ik ben Simone

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Symoen, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hallo Allemaal,

Ik ben Simone 29 jaar oud en woon in Roosndaal (Noord-Brabant).
    Ik begin nu met de laatste week van de pilstrip en daarna verdwijnt de pil en gaan we proberen zwanger te worden.

Het is allemaal niet zo eenvoudig,ik heb namelijk de ziekte van Crohn,ziekte van Bechterew en reiter.Hiervoor moet ik elke 6 weken naar Antwerpen voor een infuus.En ze hebben me een tijd terug gezegd dat ze bang zijn dat ik het met mijn gezondheid niet aan kan,maar als we toch het risico willen nemen,dat we dat nu moesten doen,omdat ik geen jaar/jaren meer kan wachten.Want dan zou het niet meer mogelijk zijn.
    Om zwanger te mogen worden,moest ik eerst een half jaar medicijnen vrij zijn,omdat de medicijnen giftig zijn.
    Dus mijn half jaar is bijna om,ik verga inmiddels wel van de pijn,maar ja dat is een van de risico's.

groeten Simone ;)

2. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik wil je heel veel succes wensen met alles. Hoop dat je het zo vol houdt zonder medicijnen. Maar je weet waar je het voor doet en dat maakt de pijn vast een stuk draaglijker.

4. Niet meer actief

welkom, en veel succes ;)

5. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Welkom en heel veel succes, hopen dat je het volhoud zonder medicijnen.

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Welkom en hopelijk wordt je snel "beloond" voor je lijden met een wolk van geluk!

7. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeeemig Simone, heel veel suc6 en ik hoop zeker voor jullie dat het vlug raak zal zijn...

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey symoen!

Welkom op de site! Leutig hier hé! Iedereen is altijd even vriendelijk zie je wel. ;)
    Zie je bij de NOD april. Alhoewel, jij zit dan al bij mei denk ik hè. Was je trouwens regelmatig voordat je met de pil begon? Ben benieuwd! Straks nog zwanger trouwen,haha :)

9. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Van harte welkom op het forum !

Deel Deze Pagina