Hi Ik ben Anouk en heb sinds gister een test gedaan die positief is!!! Ik ben nu 30 dagen zwanger!!! !!! Maar......ik hoor zoveel enge verhalen en lees zoveel nare dingen over de dingen die mis kunnen gaan tijdens de eerste periode (zo tot 3 maanden) dat ik het nu moielijk vind om te genieten.....Ik ga er dus eigenlijk al vanuit dat ik tot 1 van die 10 vrouwen behoor waarbij de vrucht wordt afgestoten... Herkent iemand zich hierin? Greetz, Anouk
Nou, dat zou ik dus echt niet doen....!!! Je moet er juist NIET vanuit gaan dat het mis gaat... kom op, zeg! Beetje positief blijven! Het gaat vaker goed, dan fout, hoor... In ieder geval, van harte gefeliciteerd en lekker blij zijn en genieten, meid!!!! Liefs Niki
Hoi Anouk, Welkom op Zwangerschapspagina. Wat Niki zegt klopt helemaal, het gaat vaker goed dan fout. Kan me best voorstellen dat het spannend is maar probeer er maar van te genieten !! Lotte
Welkom hier, ik snap je wel een beetje hoor, maar we moeten gewoon positief blijven denken Komt vast allemaal goed.