ik loop al een week met misselijkheid en duizeligheid last van mijn onderrug en ben heel moe, alle simtonen van zwanger zijn dacht ik.Ben net urine wezen brengen bij de assistente van de dokter die vertrouwde het niet zo moet straks terug komen bij de dokter die zat even vol. ik vind het wel spannend zou het wel heel leuk vinden als ik zwanger zou zijn.
hee dolfijntje, ja zou zeker leuk zijn ze maken het wel erg spannend voor je zeg. nou sucses meid ik zal voor je duimen. ik moet zelf morgen ongi worden heb wel hele zere borsten maar dat is ook echt alles . wie weet we wachten af. liefs mopsje
ik ga alleen na de dokter gelijk boodschappen doen. dus ik zal het pas later in de middag waarschijnlijk laten horen.
Hoi Dolfijntjuh, welkom. Spannend hoor ik zou echt de zenuwen krijgen als je terug moet komen, moet je toch nog even wachtten. Ik zal voor je duimen. Liefs Jolie
Hoi Dolfijntjuh, Jeetje wat spannend voor je! Ik hoop straks te lezen dat het raak is In ieder geval welkom en succes! Groetjes, Indra
daar ben ik dan. Heb geen test gedaan hoefde niet zei de dokter. Het was een blaasonsteking. Maar voel me er toch niet goed bij, hij zei wel dat het alle simtonen van een zwangerschap zijn, nou heb kuurtje gehad dan w8 ik wel af of ik ongesteld wordt een woensdag en anders ga ik wel een test bij de drogist halen. maar jullie horen mij waarschijnlijk pas een maandag weer. Ik ga een weekendje weg.
Jammer voor jullie. Hoop dat de pijn Niet zo erg is want ik heb ook een keer blaasontsteking gehad en dat is niet fijn zeker niet als je nog een weekendje weg ben. Fijn weekend Liefs Jolie