Hallo allemaal ik zal me ook even voorstellen.

Discussion in 'Even voorstellen' started by Jeanine, Oct 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeanine

Jeanine Lid

Oct 15, 2006
    10
    0
    0
    Zoetermeer
    Hallo,

Ik ben Jeanine en ben 22 jaar, ik en mijn vriend hebben besloten om samen een kind te willen.
    Ik ben 4 maanden geleden gestopt met de pil, het wil alleen nog niet opschieten ;) maar we hebben geduld en dan komt alles wel goed.
    Nog een paar dagen wachten (4 dagen dan kan ik testen :) )

Ik vind deze zwangerschapspagina echt een uitkomst als je zwanger bent of zwanger wil worden.

Ik wens verder iedereen succes en spreek jullie hier zeker nog een keer.

Groet, Jeanine

2. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Welkom! en veel plezier met zwanger worden!

3. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Jeanine. Ik moet nog langer wachtten om een test te doen, erg he dat wachtten. Wij zijn al een jaar bezig en ik ben bij de gyna geweest en als het goed is ben ik zwanger, Maar ja wachtten op die test. veel succes

4. Jeanine

Jeanine Lid

Oct 15, 2006
    10
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey Jolie,

Ja wachten is echt te erg. Je wordt er onzeker van en geirriteerd. :x Je weet niet wat je moet denken en je bent bang dat het niet zo is.
    Ik kan niet wachten tot het zo ver is.

Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent een jaar is erg lang om op een zwangerschap te moeten wachten.

Laat je het me weten als het 100% zeker is dat je zwanger bent?

Heel veel succes

5. Mirielle

Mirielle Actief lid

Sep 30, 2006
    138
    0
    0
    Almere
    Welkom hier en hopelijk heb je een positieve test.

6. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Welkom en suc6 met zwanger worden!

7. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    HOi Jeanine
    Ik ben wel benieuwd naar jou test. laat je het ons weten?! Ik mag over een week testen en ik denk dat ik zwanger ben want de misselijkheid begint al te komen. Je hoort het snel. Groetjes Jolie

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en succes!

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Welkom en veel plezier hier.

10. Jeanine

Jeanine Lid

Oct 15, 2006
    10
    0
    0
    Zoetermeer
    HOi Jeanine
    Ik ben wel benieuwd naar jou test. laat je het ons weten?! Ik mag over een week testen en ik denk dat ik zwanger ben want de misselijkheid begint al te komen. Je hoort het snel. Groetjes Jolie

Hey Jolie,

Nog twee dagen en dan ben ik 1 dag overtijd. Dan maar eens kijken of ik een positive test heb. :(
    Ik ga er niet op hopen anders komt het weer zo hard aan. Ik laat het je weten, en je hoort snel van me.

O ik hoop het echt voor je. :D Ik wacht me smart af of het zo is.
    Ik heb jammer genoeg niet echt heel veel sypthomen dus durf zelf nog niks te zeggen.

Spreek je snel weer

11. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Hoi Jeanine,

Welkom en heel veel succes met zwanger worden.

Kus Toys

12. Choco

Choco Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,186
    0
    0
    Friesland
    Hello,

Ik wou me ook even voorstellen. Ik ben Petra en sinds begin oktober ben ik gestopt met de pil. We zijn al erg druk bezig en natuurlijk hopen we dat ik snel zwanger wordt. Even afwachten nog.

Groetjes Petra

13. Jeanine

Jeanine Lid

Oct 15, 2006
    10
    0
    0
    Zoetermeer
    Dank je wel Toys

14. Jeanine

Jeanine Lid

Oct 15, 2006
    10
    0
    0
    Zoetermeer
    hallo petra,

Welkom en succes met proberen zwanger te worden hoop voor je dat je er niet lang op hoef te wachten.

kus

15. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Jeanine. Ik probeer ook niet te hopen maaar me gevoel zeg het wel dat het eindelijk zo is. Ben wel weer eigenwijs geweest om een test te doen negatief. Ik mag pas zaterdag testen dus ik zit nu wel helamaal in de spanning. Erg he wachtten. Geduld is een schone zaak.

16. Jeanine

Jeanine Lid

Oct 15, 2006
    10
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi Jeanine. Ik probeer ook niet te hopen maaar me gevoel zeg het wel dat het eindelijk zo is. Ben wel weer eigenwijs geweest om een test te doen negatief. Ik mag pas zaterdag testen dus ik zit nu wel helamaal in de spanning. Erg he wachtten. Geduld is een schone zaak.

Hey Jolie,

Ik hoop het echt voor je en ga nou niet weer te vroeg een test doen want dat zorgt alleen voor een slecht humeur. ;)

Ik ben nu zelf 1 dag over tijd en heb vandaag ook een test gedaan en er kwam heel ligt uit dat ik zwanger ben maar wacht nog even 1 dag en dan doe ik het nog een keer tot het er duidelijk op staat ik hoop dat ik het niet verkeerd heb gezien en ik laat het je weten. :)

En dan wachten op jou positieve test ;)
    Ik wacht met smart af.

17. Tamara24

Tamara24 Actief lid

Sep 15, 2006
    172
    0
    0
    Administratie
    Den Haag
    Hoi Jeanine

welkom hier en heel veel succes met zwanger worden.
    ik ben eind juni dit jaar gestopt met de pil en het is nog steeds niet raak. ik vind het ook heel vervelend om zo lang te wachten en om eerlijk te zijn word ik er wel een beetje onzeker van.

xxx Tamara

18. Jeanine

Jeanine Lid

Oct 15, 2006
    10
    0
    0
    Zoetermeer
    ;) Hoi Jeanine

welkom hier en heel veel succes met zwanger worden.
    ik ben eind juni dit jaar gestopt met de pil en het is nog steeds niet raak. ik vind het ook heel vervelend om zo lang te wachten en om eerlijk te zijn word ik er wel een beetje onzeker van.

xxx Tamara

Hoi Tamara,

Ik weet precies wat je bedoelt ik ben ook rond die tijd gestopt met de pil en heb ook 7 jaar aan de pil gezeten. Bij de een heeft de pil langere uitwerktijd nodig als de ander enz. Ik werd er ook ontzeker van tot vandaag.

JAJA IK BEN ZWANGER! :D :D :D Ik had gister en vandaag een test gedaan en ben 100% zwanger.

Dus tamara en Jolie maak je eigen niet gek wat ik ook had gedaan want dat is ook niet goed voor je. Het komt echt wel echt. Ik zal duimen voor jullie en hou me op de hoogte ;)

KUSSIES

19. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Jeanine gefeliciteerd. Ik ben echt heel blij voor je. Geniet ervan elke dag, Hou wel contact want ik vind het wel leuk om te horen hoe de zwangerschap loopt bij jou. Liefs Jolie

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en succes!

Share This Page