Hey, ja ook ik ben nieuw hier. Ik ben Desiree 28 jaar en getrouwd met Hans. We zijn sinds mei bezig voor een kindje en sinds september heb ik weer een regelmatige cyclus na flink te hebben ontpild. Sinds november ben ik bezig met tempen. Ik hoop dat het ons snel lukt (net als de meesten hier).
Hoi Desire, leuk dat je mee komt kletsen. Ik hoop voor je dat het zwanger worden snel lukt, veel succes!
Dank jullie allemaal! Stom dat ik niet eerder reageerde haha, was alweer vergeten dat ik me had voorgesteld. Wat ik nog wel wilde vertellen: het kan zijn dat ik niet overal even logisch op reageer. Dat komt omdat ik een concentratiestoornis heb. Of eerder gezegd een leesstoornis. Ik heb nl. moeite met begrijpend lezen, dus kan het zijn dat ik dingen over het hoofd zie, ik moet vaak dingen nog een paar keer lezen om het te begrijpen. Ook heb ik veel moeite met namen onthouden (en dan met name op een forum). Verder ben ik gewoon zo gek als een deur en lekker spontaan. Nogmaals dank jullie wel allemaal! Blij dat ik m'n 'ei' hier kwijt kan.
Welkom deesjebeesje! Misschien in jouwngeval het makkelijkste om meteen bij een berichtje waar je op wilt reageren op quote te drukken, dan komt ie in je schrijfvenster te staan en kan je het nog makkJelijk teruglezen En als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust