Hey girls! Eerst een voorstel rondje :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lita, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Dag meiden,

Afgelopen maanden heb ik heel veel steun gehad met het lezen van eerdere geplaatste berichten op dit Forum. Bedankt allemaal voor het delen van jullie verhalen! Afgelopen december heb ik helaas een MA gehad, en is de MK uiteindelijk na 12 weken met pillen op gang gekomen.

Eerste poging om zwanger te worden was in september meteen raak (!) en mijn vriend en ik leefden op een roze wolk. Alles voelde zo "goed" en al had ik enorm last van mijn zwangershap nam ik het allemaal voor lief. Helaas had de natuur andere plannen met ons "kindje" en dat bleek na de eerste echo van 10 weken. Na een hele pijnlijke periode achter de rug kunnen we het sinds februari weer proberen :)

Het is nu allemaal nog spannender en het is zo moeilijk om positief te blijven...
    Ik hoop dat we met het delen van ervaringen deze periode wat makkelijker kunnen maken voor alle (aankomende) mamma's hier ! :)

Liefs,
    Lita

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Welkom!

3. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Welkom en hopen dat het snel weer raak is en dat het dan wel goed gaat. Je zult helaas nooit meer onbezorgd zwanger zijn.

4. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Bedankt beiden!!
    Nee, dat roze wolk gevoel zal er voor mij niet snel meer inzitten. Maar ja, het moet eerst weer lukken... Had er nooit bij stilgestaan dat er maar 1x per maand uberhaupt kans is en zelfs al doe je alles goed dan nog maar tot 20% de kans maakt om zwanger te worden.
    Pfff, onbewust onbekwaam was nou net even iets fijner =x

5. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Toen ik weer zwanger was vond ik vooral de eerste 12 weken super spannend. Na een paar goede echo's kwam het vertrouwen dat het wel goed zat.

Deel Deze Pagina