Hallo allemaal, Ik wil me graag even voorstellen als nieuw lid. Heb zojuist een positieve test gedaan. Kan het nog niet geloven . Ben dus Norah, 38 jaar en dit is mijn 3e zwangerschap. Mijn eerste zwangerschap ging helaas niet goed. Mijn tweede zwangerschap wel en heb een zoon van alweer 7,5. Met zijn vader ben ik niet meer samen en met mijn huidige partner ontstond toch nog een sterke kinderwens. Gezien mijn leeftijd en het misgaan van mijn eerste zwangerschap vind ik het extra spannend. Ik hoop over 9 mnd een prachtig wondertje in onze armen te mogen houden. Norah
Welkom, Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan!! Hoever ben je nu in je zwangerschap en heb je al een afspraak bij de vk?
Dankjewel Nog heel pril, 4 weken en 1 dag uitgaande van 1e dag van mn laatste menstruatie. En heb een heel regelmatige cyclus. Ik ga maandag zkh bellen. Volgens mij zal ik gezien voorgeschiedenis 1e zwangerschap en keizersnede 2e zwangerschap sowieso onder controle gyn blijven. Maar dat hoor ik maandag wel.