Zwangerschapssymptomen weg

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mamavanle, 22 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Aantal dagen voor nod had ik al af en toe last van mijn borsten en beetje misselijk/ hongerig gevoel. Nu 4.6 zwanger en de klachten zijn minder geworden en zelfs bijna weg sinds twee dagen. Ik had eerst ook veel afscheiding en wat menstruatieachtig gevoel en dat is nu ook veel minder. Moet ik rekening houden met een miskraam of komt dit vaker voor bij deze termijn in de zwangerschap? Alvast bedankt voor de reactie

2. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Inmiddels 5.2 en helemaal geen kwaaltjes meer en ook geen bloedverlies. Toch een mk?

3. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

hoe is het nu? Het verdwijnen van zwangerschapssymptomen hoeft er niet altijd op de wijzen dat het niet goed gaat met de zwangerschap. De ene zwangere heeft veel klachten en de andere geen. Ook kan het hebben van symptomen wisselend aanwezig zijn. Het enige wat je nu kan doen is afwachten tot de eerste echo. Het is nu nog te vroeg in de zwangerschap om een duidelijke echo te krijgen. Succes en ik hoop voor jullie op goed nieuws!

Groetjes Monique

4. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reactie. Inmiddels de eerste echo gehad ivm overlijden van vorige kindje in de zwangerschap tgv FNAIT. Zou 6 weken zijn maar op de echo was alleen een vruchtzak en dooierzak te zien. Nu volgende week terug dus weer spannend. Sinds twee dagen wel een beetje een weeeg gevoel in mijn maag dus hopelijk over een week een goede echo met kloppend hartje

Deel Deze Pagina