Hey dames, we hebben al twee meiden en we hadden écht verwacht dat nummer drie een jongen zou zijn. Gewoon een gevoel. Maar ook onze derde is nu een meid! We weten het echt niet met namen.... we hebben een Fleur en een Bo. - Op de een of andere manier wil ik nu een wat langere naam en niet van 1 lettergreep. (Is geen must maar heeft voorkeur) - We houden van redelijk doorgewinterde namen, hoeft niet volgens de laatste trends maar wel modern. Ben ik te volgen? Ideeën zijn welkom!
Gefeliciteerd met jullie 3e dochter op komst. Suggesties: Nova Ella Zoë Noralie Josien Julie Jolie Hannah
Lola Myrthe Novee Veerle Sabine Daphne Arabel Annemiek Danique Dionne Tara Robine Eline Emily Mila Celeste Charlotte Annika Sterre Livia Joëlle Nanou Wende Kirsten Lotte Nienke Diede Febe Suze Vieve Eden Elin Demi
Bedankt allemaal tot dusver, ik heb dus echt een blackout gehad want van bepaalde namen denk ik, “Jaaa leuk hoezo heb ik die niet zelf bedacht!?” Van de suggesties vallen nu het meest in de smaak: Sara, Danique, Hannah, Renee, Demi. Kom maar door met meer suggesties
Fleur Bo & Isabel Fleur Bo & Milou Fleur Bo & Lisanne Fleur Bo & Rosalie Fleur Bo & Sofie Fleur Bo & Leonie Fleur Bo & Sabine Fleur Bo & Simone Fleur Bo & Tessa Fleur Bo & Liselot Fleur Bo & Jorieke Fleur Bo & Anouk
Dana Cleo Chloë Naomi Romee Bente Jinthe Jente Ava Ilse Yara Mirre Marthe Minke Laurie Maudy Indy Kelly Kaylee Carly Robin Sabine Sadie Vera Linde Lieke Jonne Anouk Nikki Meike Lilly Erin Elisa Lune Lena Babet
Merk dat ik toch een een lettergreep naam met 3 of 4 letters er mooi bij vind passen. Vind namelijk Kim en Suus echt geweldig passen. Verder: Gwen, Juul, Liv, Liz, Lot, Lynn, Maud, Pien, Puck of Tess Maar aangezien je zegt dat het voorkeur heeft een naam met meer lettergrepen, hier nog wat namen die ik erbij vind passen. Wel allemaal 3 of 4 letters omdat ik dat mooi vind bij Fleur en Bo! Amy, Anna, Cato, Clea, Dana, Elin, Elsa, Else, Eva, Ezra, Ilse, Imke, Iris, Isa, Jade, Jara, Juna, Lana, Leah, Lena, Loïs, Luna, Mara, Mare, Mea, Mia, Nika, Nina, Noa, Nola, Nora, Nova, Rava, Reva, Rosa, Sara, Tara, Yara, Yuna, Zara, Ziva!