bij het vastlopen kun je 2 dingen proberen.waar ik van weet. 1 de nieuwste adobe flash reader instaleren. 2 de taal op engels zetten.
Hebben jullie bij sommige landjes als je een pakketje wil verstoppen dat het koffertje dan aan je beeldschem blijft hangen? Denk dat dat is omdat mensen dan stoppen met het spel, ze worden niet verwijderd maar blijven in de lijst staan. Erg irritant! maar nu heb ik daydreamy toegevoegd en bij haar blijft hij ook hangen :S Weet iemand hoe dat komt?
geen last van eigenlijk. maar ik heb wel laatst de nieuwe flash geinstaleerd want daarvoor had ik wel problemen
Ben heel makkelijk met fb. Een ieder die me toe wil voegen voor HC, zoek me maar onder Fennie Germs. Lang leve veel buurtjes hebben!!!!
We zijn nu vriendjes. En die tombe vind ik echt een van de lastigste omgevingen...ik haal daar altijd heel weinig punten.
Jullie kunnen mij ook toevoegen of stuur mij jullie fc naam en ik voeg jullie toe. welk level zijn jullie?
oke wat dat betreft ben ik een leek met fb, hoe maak ik dan een aparte groep aan voor hc? En als ik een aparte groep aan maak, staan ze dan evengoed in mijn vriendenlijst die mijn vrienden kunnen zien, of is dit een hele aparte groep die dan niet zichtbaar is voor vrienden? en kunnen jullie dan ook mijn profiel zien?
je kunt bijv een groep maken goede vrienden of bijv kennissen. en dan kun je bij je status of fotos of wat dan ook ook geven welke groep het kan zien. maar die van mij kunnen verder alle vrienden nog zien. als ik iets niet vertrouw accepteer ik niet of flikker die lui er direct weer uit.