heb 10 dagen in het ziekenhuis gelegen dus niet kunnen spelen. maar wie me nog toe wil voegen stuur maar een pbtje mensen in mijn fb hebben vind ik niet zo erg maar wil mijn naam hier niet zo neerzetten want dan kan iedereen mijn zp account ook volgen die mijn naam googeld en daar heb ik nu net weer geen zin in dus heb je al een pb gestuurd maar heb je nog niet uitgenodigd? nog ff een keer opnieuw doen. apart account aanmaken wil ik ook niet want dan moet ik weer helemaal overnieuw beginnen met het spelletje en ik ben best ver. vink dan zo zonde
Mijn naam is mariska de spelletjes profiel foto .. gele tulpen tis toch een spelletjes account.. je mag me toevoegen..
Ik heb er speciaal ook 1 voor spelletjes aangemaakt, terwijl ik met mijn prive al heel ver was.... nu ben ik er blij mee, want ik kan met mijn prive niet eens mijn landgoed meer uitbreiden en krijg steeds minder opdrachten, dus kan ik met spelletjes verder. en wie dus buurtjes wil: richeningespelletjes
@inge, jij bent dus al heel ver op je eigen naam... Dan kun jij mij vast vertellen of je uiteindelijk ook aan de overkant van die rivier kunt uitbreiden. Toch?
@masu Dat hoopte ik eigenlijk ook maar ik heb alles ontgrendeld maar kom nu dus niet meer verder. Misschien later nog, maar voor nu niet, kan dus niet verder meer uitbreiden helaas
@inge, dat is jammer! Ik zag aan de overkant dat er ook iets in die bossen stond, dus ik dacht dat je daar later in het spel vast naartoe zou kunnen...
Ik heb er ook weer een aantal toegevoegd maar weet jullie ZP namen niet. En ik heb een groep aan gemaakt voor HC voor alle vragen e.d met betrekking op het spel
IK ben net sinds gisteren begonnen met Hidden Chronicles en dus een echte leek... wie kan me helpen? Maar 3 vrienden uit mijn eigen 'echte' vriendenlijst, spelen Hidden Chronicles, volgens mij kom ik daar niet ver mee, of wel...? Ik snap er nog niet zoveel van hahaha
Mocht je vragen hebben, stel ze vooral! En mocht je me toe willen voegen mag dat natuurlijk ook; dan moet je maar ff een pb sturen.