Afgelopen vrijdag heb ik positief getest. Ik ben nu 4,5 weken. Maar ik voel mij enorm goed! Zo goed zelfs dat ik twijfel of het wel goed gaat. Ik zou toch iets moeten voelen? Misselijk, pijnlijke borsten, gevoel in m'n buik, vermoeid, ... Maar ik voel helemaal niets. Ben ook absoluut niet moe. Wie heeft dit ook gehad? Bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook niet misselijk geweest, maar toen voelde ik mij wel moe en had ik pijnlijke borsten.
Waarschijnlijk is je HCG nog zó laag dat je nog geen kwaaltjes krijgt. Die kwamen bij mij ook pas rond een week of 5 a 6. En sommige meiden hebben nou eenmaal minder kwaaltjes dan anderen. Wees blij
Klopt, uiteraard zou ik blij moeten zijn! Maar toch ben ik onzeker of het wel goed gaan. Stom he? Ik zou blij zijn met misselijkheid en zere borsten? Zucht... Nee, maar iets voelen van zwanger zijn, zou ik wel fijn vinden. Maar aan de andere kant klopt ook. Ik ben nog maar 4,5 weken en hoeveel vrouwen die 'onverwachts' zwanger worden, merken dat pas als ze bv. 1 of 2 weken overtijd zijn? Dat zijn er heel veel, en als ze gelijk op dag 1 zere borsten zouden hebben of misselijk zouden zijn, dan zouden ze het wel eerder merken Maar ben wel benieuwd naar ervaringen van jullie kant. Weten jullie nog met hoeveel weken je begon met 'last' krijgen van zwanger zijn?
Met 4.5 week wist ik nog niet eens dat ik zwanger was... Ook geen klachten toen. Wacht maar tot week 6
Vaak na 6 weken kunnen er klachten komen, maar hoeft niet hoor......... Met de 2ling was ik alleen extreem moe. En met de jongste helemaal nergens geen last van gehad, ik was daar ook erg onzeker over, dat ik met 9/10 weken toch nog weer ging testen...........
De een heeft er meer last van dan de ander. Ik ben alleen snel moe en heb gevoelige borsten. Misselijk ben ik nooit geweest, alleen wat weeïg als ik te lang wacht met eten. Snap je onzekerheid wel hoor.. ik heb me ook heel lang afgevraagd of het wel goed zit en morgen weet ik het pas zeker want dan heb ik de eerste echo
Bij mij sloeg het met vijf weken ineens om en ik zit nog steeds aan de medicijnen. Beetje jammer. Ik gun echt iedereen een onbezorgde en misselijk-vrije zwangerschap
Joh, je hebt amper een positieve streep op je test! Die kwaaltjes komen snel genoeg, wacht maar af haha
Hier ook zo. ... net na de positieve test paar keer misselijk geweest vorige week ongelofelijke hoofdpijn .. nu alleen hele gevoelige borsten en heel erg moe soms te trillen op mijn benen. ... Verder niet misselijk zolang mijn maag maar niet leeg is. .. Bij mijn eerste zwangerschap was Ik ook zwak beroerd en misselijk maar elfde zwangerschap is anders en idd kan nog komen. . Ik ga nu de 6 weken over dus kan goed zijn dat ik misschien morgen wel boven de pot hang haha.... maar volgens mij wil dat niks zeggen over of het goed zit of niet. Het is net hoe je lichaam reageert
je hebt nog 35,5 weken voor kwaaltjes, maak je geen zorgen. Ik hoop voor je dat je hele zwangerschap zo lekker verloopt. Kwaaltjes zeggen niks. Ik ben het kwaaltjes arsenaal behoorlijk beu ondertussen...
ik ben nooit misselijk geweest. andere kwalen ook niet echt. vanaf een week of 11 wel wat vermoeid. En zelfs nu ik bijna 24 week ben, voel ik me hartstikke goed. (heel soms beetje rugpijn als ik wat een drukke dag heb gehad en soms wat moe) je hoeft echt geen kwalen te hebben volgens mij en geniet er lekker van zou ik zeggen!
Hoeft ook helemaal niet... K heb helemaal.nergens last van gehad.. niet misselijk, geen zere borsten helemaal niets!!!