Net zwanger en mij goed voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pepepe, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pepepe

pepepe Lid

10 mei 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen vrijdag heb ik positief getest. Ik ben nu 4,5 weken.

Maar ik voel mij enorm goed! Zo goed zelfs dat ik twijfel of het wel goed gaat. Ik zou toch iets moeten voelen? Misselijk, pijnlijke borsten, gevoel in m'n buik, vermoeid, ...

Maar ik voel helemaal niets. Ben ook absoluut niet moe.

Wie heeft dit ook gehad?

Bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook niet misselijk geweest, maar toen voelde ik mij wel moe en had ik pijnlijke borsten.

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Waarschijnlijk is je HCG nog zó laag dat je nog geen kwaaltjes krijgt. Die kwamen bij mij ook pas rond een week of 5 a 6. En sommige meiden hebben nou eenmaal minder kwaaltjes dan anderen. Wees blij ;)

3. pepepe

pepepe Lid

10 mei 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, uiteraard zou ik blij moeten zijn! :)
    Maar toch ben ik onzeker of het wel goed gaan. Stom he? Ik zou blij zijn met misselijkheid en zere borsten? Zucht... :(

Nee, maar iets voelen van zwanger zijn, zou ik wel fijn vinden. Maar aan de andere kant klopt ook. Ik ben nog maar 4,5 weken en hoeveel vrouwen die 'onverwachts' zwanger worden, merken dat pas als ze bv. 1 of 2 weken overtijd zijn? Dat zijn er heel veel, en als ze gelijk op dag 1 zere borsten zouden hebben of misselijk zouden zijn, dan zouden ze het wel eerder merken :)

Maar ben wel benieuwd naar ervaringen van jullie kant.

Weten jullie nog met hoeveel weken je begon met 'last' krijgen van zwanger zijn?

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Met 4.5 week wist ik nog niet eens dat ik zwanger was... Ook geen klachten toen. Wacht maar tot week 6 ;)

5. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Vaak na 6 weken kunnen er klachten komen, maar hoeft niet hoor.........
    Met de 2ling was ik alleen extreem moe.
    En met de jongste helemaal nergens geen last van gehad, ik was daar ook erg onzeker over, dat ik met 9/10 weken toch nog weer ging testen...........

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Dat verandert nog wel *gemeen lachje*

7. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Sluit ik mij volledig bij aan! Geniet nog maar even hihi ;)

8. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Wees blij meid, ik mag zo tabletjes ophalen tegen de misselijkheid zo erg is het... :(

9. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    De een heeft er meer last van dan de ander. Ik ben alleen snel moe en heb gevoelige borsten. Misselijk ben ik nooit geweest, alleen wat weeïg als ik te lang wacht met eten. Snap je onzekerheid wel hoor.. ik heb me ook heel lang afgevraagd of het wel goed zit en morgen weet ik het pas zeker want dan heb ik de eerste echo

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    Bij mij begonnen de klachten (misselijkheid) ook pas rond week 6.

11. Dropje1986

5 aug 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd pas misselijk rond week 10 inhet begin helemaal niks...

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Bij mij sloeg het met vijf weken ineens om en ik zit nog steeds aan de medicijnen. Beetje jammer.
    Ik gun echt iedereen een onbezorgde en misselijk-vrije zwangerschap ;)

13. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joh, je hebt amper een positieve streep op je test! Die kwaaltjes komen snel genoeg, wacht maar af haha

14. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Hier ook zo. ... net na de positieve test paar keer misselijk geweest vorige week ongelofelijke hoofdpijn .. nu alleen hele gevoelige borsten en heel erg moe soms te trillen op mijn benen. ... Verder niet misselijk zolang mijn maag maar niet leeg is. .. Bij mijn eerste zwangerschap was Ik ook zwak beroerd en misselijk maar elfde zwangerschap is anders en idd kan nog komen. . Ik ga nu de 6 weken over dus kan goed zijn dat ik misschien morgen wel boven de pot hang haha.... maar volgens mij wil dat niks zeggen over of het goed zit of niet. Het is net hoe je lichaam reageert

15. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Elfde is elke hihi

16. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    je hebt nog 35,5 weken voor kwaaltjes, maak je geen zorgen. Ik hoop voor je dat je hele zwangerschap zo lekker verloopt. Kwaaltjes zeggen niks.
    Ik ben het kwaaltjes arsenaal behoorlijk beu ondertussen...:(

17. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
    ik ben nooit misselijk geweest. andere kwalen ook niet echt. vanaf een week of 11 wel wat vermoeid. En zelfs nu ik bijna 24 week ben, voel ik me hartstikke goed. (heel soms beetje rugpijn als ik wat een drukke dag heb gehad en soms wat moe)

je hoeft echt geen kwalen te hebben volgens mij en geniet er lekker van zou ik zeggen! :)

18. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeft ook helemaal niet... K heb helemaal.nergens last van gehad.. niet misselijk, geen zere borsten helemaal niets!!!

Deel Deze Pagina