Hey dames, Iemand ervaring hiermee..? Ik zelf heb ze ooit eerder maandje geslikt was zwanger..wel miskraam.. Kreeg kortere cycles en veel cervixslijm van.. ben deze cyclus mee begonnen.. Ben benieuwd. . Vitamine heb ik toch nodig.. Baat het niet schaad het niet.. Gr bambe
Ik heb ze voor mijn eerste zwangerschap geslikt tot ik er achterkwam dat ze omhuld waren met gelatine. Aangezien ik vegearier ben heb ik ze toen maar weggedaan.
Ik gebruik ze nu, en 6 jaar geleden voor het eerst. Toen werd ik in de derde ronde zwanger en 3,5 jaar geleden werd ik in ronde 2 zwanger. Hier dus positieve ervaringen. Als ik jou was zou ik de capsule zelf er niet omheen weghalen. Deze zit er omheen zodat alle vitamines niet meteen aangetast worden door het maagzuur.
Bij mijn 1e dochter werd ik gelijk zwanger de maand dat ik ze nam (terwijl we al 11 maanden bezig waren). Weet niet of het toeval was maar vond het wel heel bijzonder! Bij mijn 2e dochter niet genomen volgens mij (weet het niet meer, stom he hihi). Maar toen gelijk 1e ronde raak. En deze keer neem ik andere omdat ik die Etos pillen wel erg groot vond (en elke keer 2 nemen vond ik ook wel veel).
Wat mij opviel toen korter cyclus en veeel helder cervixslijm. . Hoor ook veel negatieve verhalen dat je cyclus langer word. Ben benieuwd.. Nog meer meiden die het gebruiken..? Gr bambe
Over welke capsules hebben jullie het precies? HIer al een jaar en 3 mnd bezig zonder resultaat 33 jr Onderzoek en zaad goed
Het zijn gewoon vitamine pillen, dus hoe die je cyclus beinvloeden weet ik ook niet. Kan me niet herinneren dat ik dat had.
Hier in ronde 2 zwanger! Enne er zit een vitamine/kruid oid in wat invloed heeft op je cyclus! Weet zo niet meer wat (of welke)!