wanneer kruipen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tico, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Wanneer kroop jouw kindje? En hoe lang erna stond hij/zij ergens aan?
    Ik denk dat mijn meisje snel gaat kruipen ze oefent in ieder geval erg veel! En het lukt al bijna. Maar om me heen hoor ik kindjes die nu al kruipen en aan dingen staan dus mijn vraag is wat is de leeftijd dat jouw kindje deze dingen deed.

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zoƫ nog niet, maar mijn nichtje van bijna 1 is denk ik met een maand of 10/11 gaan tijgeren en ze staat nu met haar handjes aan de bank / tafel (ze wordt morgen 1).

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Mijn oudste dochter had een spreidbroekje dat eraf ging met 9 maanden en datzelfde weekend ging ze kruipen en staan. Los lopen duurde nog tot 17 maanden!

Onze jongste dochter is nu aan het beginnen te tijgeren.....voorlopig nog achteruit! Ook probeert ze nu haar benen onder haar kont te krijgen, maar ze komt nog niet in beweging. Ze is 7.5 maand.

4. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Mijn zoontje is nu 9 maanden en een week. Hij tijgert vanaf 5 maanden en staat en stapt langs de tafel vanaf 7 maanden...

Maar kruipen doet hij nog niet, hij zit wel vaak in die houding maar hij doet het nog niet. Maar hij tijgert dan ook als een gek door de kamer heen dus vooruit komen doet hij wel :)

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Mijn oudste heeft nooit gekropen en m'n jongste (acht maanden) begint nu nƩt iets te doen dat op tijgeren lijkt...

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik denk dat die van mij kruipen gaat overslaan, hij staat al goed aan tafel en staat wel op handen en knieen maar denk dat het daarna lopen wordt.

7. Opening

Opening Niet meer actief

ik dacht dat die van mij al kroop maar het was dus tijgeren. Hij ging met een maand of 9 a 10 zelf zitten, binnen een week staan en lopen overal langs en nu sinds een week kruipt hij echt.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan kroop vrij laat (met ruim 11 maanden), daarvoor rolde en tijgerde hij overal naartoe.
    Hij liep wel weer heel snel los, al voor z'n eerste verjaardag, hij heeft dus maar een week of 2 gekropen, want sinds hij kon lopen wilde hij niet anders meer.

9. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ons meisje komt inderdaad ook overal door te rollen of op haar buik te schuiven. Maar ik lees dat het ineens erg snel kan gaan met kruipen en staan. Ben erg benieuwd! Dacht al dat ons meisje wat laat was maar zoals ik lees valt het gelukkig reuze mee.

10. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    linda 86 ik zie trouwens dat jouw mannetje nog steeds borstvoeding krijgt! wauw echt super. Ik moest helaas na 6 maanden stoppen ivm ziekte van mezelf, maar had ook graag nog langer door gegaan. Als je meisje straks geboren word, krijgt milan dan ook nog of bouw je die dan af?

11. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hier ook nog gewoon tijgeren hoor:)

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

tijgeren met 5 maand, kruipen sinds afgelopen woensdag, dus 6,5 maand. (vanaf oefenen tot kruipen nog een week of 6 geduurd sinds het echt lukte), sinds gisteren probeert ze zich ook op te trekken aan de tafel

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Tijgeren met 7,5 maanden
    Kruipen met 9 maanden
    Zelf gaan staan 11 maanden
    Lopen ... (zelf denken we Sint-Juttemis :D)

14. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Het lukt hem nu bijna, hij kan op handjes en knietjes zitten en 'springt' nu vooruit. Hij is vandaag 7 maanden.

15. Miss J

Miss J Lid

18 feb 2010
    79
    0
    0
    Hier kruipen met 8 maanden en staan met 9 maanden, ze heeft wel een spreidbroek.

16. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Kruipen met 7 maand, staan met 7.5 maand. Los staan doet hij nu ook sinds een weekje ofzo. Wel kukelt hij af en toe nog is om, maar het lukt hem aardig!

17. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Kruipen met 7 maanden, opstaan met 8 maanden. Die overgang ging eigenlijk heel erg snel!

18. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    Kruipen? dat kende Jill niet echt ;)
    die deed meer tijgeren... ja 2 dagen heeft ze gekropen en toen ging ze meteen lopen. ik denk dat ze dus gekropen heeft met een maand of 13.. en daarvoor tijgeren

19. Maia

Maia Niet meer actief

Fleur stond eerder dan dat ze kroop. Kruipen kon ze op zich wel met 10 maanden, maar dat was 2 pasjes en toen liet ze zich op haar buik vallen. Sinds gisteren kruipt ze alleen maar, dus ze heeft het net pas echt door. Staan doet ze al weer een week.

20. Julian tijgert nu ook sinds een aantal dagen, in zijn achteruit. Vooruitknop heeft hij nog niet gevonden. Kan ook wel de knietjes optrekken en kwam vandaag een paar centimeter vooruit. Dus het begin is er. Hij is nu 7 1/2 maand.

Deel Deze Pagina