Wanneer kroop jouw kindje? En hoe lang erna stond hij/zij ergens aan? Ik denk dat mijn meisje snel gaat kruipen ze oefent in ieder geval erg veel! En het lukt al bijna. Maar om me heen hoor ik kindjes die nu al kruipen en aan dingen staan dus mijn vraag is wat is de leeftijd dat jouw kindje deze dingen deed.
Zoƫ nog niet, maar mijn nichtje van bijna 1 is denk ik met een maand of 10/11 gaan tijgeren en ze staat nu met haar handjes aan de bank / tafel (ze wordt morgen 1).
Mijn oudste dochter had een spreidbroekje dat eraf ging met 9 maanden en datzelfde weekend ging ze kruipen en staan. Los lopen duurde nog tot 17 maanden! Onze jongste dochter is nu aan het beginnen te tijgeren.....voorlopig nog achteruit! Ook probeert ze nu haar benen onder haar kont te krijgen, maar ze komt nog niet in beweging. Ze is 7.5 maand.
Mijn zoontje is nu 9 maanden en een week. Hij tijgert vanaf 5 maanden en staat en stapt langs de tafel vanaf 7 maanden... Maar kruipen doet hij nog niet, hij zit wel vaak in die houding maar hij doet het nog niet. Maar hij tijgert dan ook als een gek door de kamer heen dus vooruit komen doet hij wel
Mijn oudste heeft nooit gekropen en m'n jongste (acht maanden) begint nu nƩt iets te doen dat op tijgeren lijkt...
ik denk dat die van mij kruipen gaat overslaan, hij staat al goed aan tafel en staat wel op handen en knieen maar denk dat het daarna lopen wordt.
ik dacht dat die van mij al kroop maar het was dus tijgeren. Hij ging met een maand of 9 a 10 zelf zitten, binnen een week staan en lopen overal langs en nu sinds een week kruipt hij echt.
Milan kroop vrij laat (met ruim 11 maanden), daarvoor rolde en tijgerde hij overal naartoe. Hij liep wel weer heel snel los, al voor z'n eerste verjaardag, hij heeft dus maar een week of 2 gekropen, want sinds hij kon lopen wilde hij niet anders meer.
ons meisje komt inderdaad ook overal door te rollen of op haar buik te schuiven. Maar ik lees dat het ineens erg snel kan gaan met kruipen en staan. Ben erg benieuwd! Dacht al dat ons meisje wat laat was maar zoals ik lees valt het gelukkig reuze mee.
linda 86 ik zie trouwens dat jouw mannetje nog steeds borstvoeding krijgt! wauw echt super. Ik moest helaas na 6 maanden stoppen ivm ziekte van mezelf, maar had ook graag nog langer door gegaan. Als je meisje straks geboren word, krijgt milan dan ook nog of bouw je die dan af?
tijgeren met 5 maand, kruipen sinds afgelopen woensdag, dus 6,5 maand. (vanaf oefenen tot kruipen nog een week of 6 geduurd sinds het echt lukte), sinds gisteren probeert ze zich ook op te trekken aan de tafel
Tijgeren met 7,5 maanden Kruipen met 9 maanden Zelf gaan staan 11 maanden Lopen ... (zelf denken we Sint-Juttemis )
Het lukt hem nu bijna, hij kan op handjes en knietjes zitten en 'springt' nu vooruit. Hij is vandaag 7 maanden.
Kruipen met 7 maand, staan met 7.5 maand. Los staan doet hij nu ook sinds een weekje ofzo. Wel kukelt hij af en toe nog is om, maar het lukt hem aardig!
Kruipen? dat kende Jill niet echt die deed meer tijgeren... ja 2 dagen heeft ze gekropen en toen ging ze meteen lopen. ik denk dat ze dus gekropen heeft met een maand of 13.. en daarvoor tijgeren
Fleur stond eerder dan dat ze kroop. Kruipen kon ze op zich wel met 10 maanden, maar dat was 2 pasjes en toen liet ze zich op haar buik vallen. Sinds gisteren kruipt ze alleen maar, dus ze heeft het net pas echt door. Staan doet ze al weer een week.
Julian tijgert nu ook sinds een aantal dagen, in zijn achteruit. Vooruitknop heeft hij nog niet gevonden. Kan ook wel de knietjes optrekken en kwam vandaag een paar centimeter vooruit. Dus het begin is er. Hij is nu 7 1/2 maand.