Hoi wij zijn nog opzoek naar een leuke kraamhulp. In de omgeving ijsselmuiden, kampen mijn vorige kraamhulp kwam bij Monique boer weg. Wie kent of is een leuke hulp in deze omgeving. Hoor graag jullie reactie en ervaringen zo dat ik binnen kort een goede keus kan maken. Bedankt alvast
Ik heb hele goede ervaring met Moniek Boer. Wij hadden een super kraamverpleegster uit IJsselmuiden, ze komt nu bij onze 2e weer
Hier ook Monique Boer. Zal ik je haar naam pb'en of heb je al iemand? Deze kraamverzorgster is ook lactatiekundige. Mocht je bv gaan geven, erg handig
hier vier keer de kraamvogel gehad en vier keer erg blij met de hulp! bij de derde hadden we een uit ijsselmuiden die vond ik het fijnst! zal je de naam wel ff in pb doen
ik had beide keren de kraamvogel en beide keren dezelfde kraamverzorgende uit Kampen. Wat mij betreft prima bevallen..
Via Naviva, ik weet alleen haar naam niet meer, was fantastisch. Ook een dag een andere gehad maar die hebben we naar huis gestuurd (wat een zeur)
Via Monique Boer, de kraamverzorgster die wij krijgen is wel (al 15 jaar) zzp'er, maar schijnt dé topper te zijn. Is hier al even kennis komen maken en ik heb er helemaal zin in! Mijn schoonzus had haar bij alle 3 haar kindjes en wilde niemand anders, dus toen wij zwanger waren heb ik haar meteen gebeld! Als je een naam wilt hoor ik het wel
Bedankt voor alle reactie's ondertussen hebben we een kraamhulp gevonden via Monique boer. Heb der nu al zin in