Hoi allemaal, het heeft even geduurd, maar eindelijk zit ik in de tweede ronde 70 dagen wachten op een ongesteldheid na het stoppen met de pil.. ik had niet verwacht dat ik na 9 jaar pil slikken, en altijd zo regelmatig (ik geloof ook voor de pil) nog zolang moest wachten. (al weet ik dat er meiden zijn die soms nog langer moeten wachten) Gelukkig kan ik nu zeggen dat bij mij de temperatuurmethode heeft geholpen! Ik had constant een temperatuur van 36,1 s'ochtends rond 7.15uur. Maar ineens steeg die temperatuur naar 36,6, en dat bijna 2 weken lang! Dus daaraan kon ik zien dat mijn ongesteldheid er aan zou komen (of juist uitslag voor een zwangerschap) Nu heb ik een nieuwe banner aangemaakt. Maar moet ik er nu van uit gaan dat de volgende cyclus weer iets van 70 dagen duurt? dit doe ik voor het gemak maar even :d
Gefeliciteerd! Hihi, het klinkt wel een beetje gek bij een ongesteldheid. Ik zou maar wel uit gaan van 70 dagen inderdaad, maar ook regelmatig aan de klus gaan, zeker als je merkt dat je wat vochtiger bent dan anders. Omdat je vroeger regelmatig was, kan het best zijn dat je volgende cyclus weer (iets) korter is. Succes hoor!
Gefeliciteerd, fijn meid! De titel ziet er inderdaad een beetje vreemd uit op een forum waar iedereen juist NIET ongesteld wil worden, haha! Maar ik weet heel goed wat je bedoeld. Ik zit ook (nog maar....) 4 dagen op mijn ongesteldheid te wachten en wat duurt dat wachten dan lang...... Succes met de volgende ronde!
Nou eindelijk hahah, kan je fijn doorgaan voor de 2e ronde!! Als je het nu ook even mijn kant op schreeuwt! misschien helpt het Succes in de 2e ronde!
bedankt allemaal en zwangerwens, ik ga voor je duimen!! wel merk ik dat ik anders ongesteld ben dan anders... steken in de buik!! jeetje zeg! en ik ben weer bang op doorlekken snachts.. maarja, ben benieuwd hoelang dit aanhoudt! ik ga deze ronde gewoon weer mijn temperatuur bijhouden. en wie weet een paar ovulatietesten. daarvan heb ik er destijds al heel veel in huis gehaald maar niet gebruikt hopelijk nu gewoon naar 28 dagen, maarja,, we zien het wel!
Gefeliciteerd!! Ik ben ook in afwachting tot mijn ongi..zit nu op dag 31 negatieve test gehad gister..dus cyclus zal deze periode langer zijn... hopelijk komt het ook snel bij mij!!
Ja dat lees ik ook telkens bij meiden. Dat ze echt heel onregelmatig zijn. Wat vervelend! En zwangerwens voor jou geldt dit natuurlijk ook! hadden jullie toevallig voor dat je de pil slikte ook onregelmatige cyclus? Ben heel benieuwd wat mij deze tweede ronde te wachten staat!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk niet meer weet, heb zo'n 11j aan de pil gezeten dus is al weer een tijdje geleden! Hier verder geen verandering qua ongi. Vandaag wel enorme opgezette boobs We wachten het maar af, blijven gewoon door klussen en wie weet schieten we deze ronde nog raak (66e dag) Ga of dit weekend of volgend weekend maar weer eens testen Spannend!
Is het overigens normaal dat ik nu nauwelijks bloed verlies? Twee dagen echt heftig nu al iets minder of niets.
Hoi Leanne, Ja dat is mogelijk. Dat heb ik ook altijd gehad. Ook tijdens mijn onttrekkingsbloedingen en nu ook! Gefeliciteerd..ik ben ondertussen ook ongi geworden. Ik vraag me alleen af of die vitamines helpen die ik heb gebruikt. Ik slikte altijd etos zwanger worden. Daar ben ik halverwege ronde twee mee gestopt en toen slikte ik alleen foliumzuur. Toen werd ik maar niet ongi, dus slik ik sinds 2 dagen weer die vitmines en prompt ik word ongi , dus misschien voor ladies die lang wachten een tip.
haha gefeliciteerd!! Ik heb echt hee llang moeten wachten ben in juni gestopt.. mijn laatste cyclus was nu 37 dagen.. al hoop ik dat di enog korter word ! Maar iig goed nieuws dat je lichaam weer aan het werk is
He Ik denk dat mijn ongi nu ook eindelijk door breekt na 74dgn, dinsdag en donderdag iets bruine afscheiding en sinds vandaag beetje rood bloedverlies. Maar het breekt nog niet echt door. Hoe ging dat bij jou? En hoe maak je die banner aan? IK dacht dat je maar tot 36 dgn kon gaan op die banners?
oh zie het al, je hebt de afwijkende cyclus banner gebruikt zeker? En wat heb je bij luteale fase ingevuld = toch tijd van eisprong- menstruatie? Maar goed weet gewoon niet wanneer eisprong nu daadwerkelijk is geweest. En moet ik vandaag al 1e cyclus dag noemen (bij klein beetje bloed verlies of wanneer het pas echt doorbreekt?