Wie kan me helpen met ideeën voor babyshower..!!??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Infantem Amor, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

He Dames,

Heeft iemand leuke ideeën voor een baby shower...?
    Ben bezig met iemand die bellypaints maakt...
    Nu ben ik nog aan het kijken om nog wat dingen te doen/ondernemen.

Ook wil ik Papa er in betrekken, heb al zoveel aan mijn vriendin (mama) gegeven, wil hem nu ook wel eens verwennen... Kan bij die zelfde dame van de bellypaint ook klompjes laten schilderen voor Papa...

Mama heeft al een romper met mijn bruiloft gekregen en al een bola en een 9 maanden dagboekje... (mijn schoonzus heeft dit alles ook gekregen)...

Misschien dat ik ook maar een babyshower voor mijn schoonzus en haar man regel, want ook daar doet niemand iets.. Vind dat altijd een beetje sneu...

Dus als mensen nog leuke tips hebben... Ik vind het ook wel leuk om Papa er in te betrekken ook al is dit niet gebruikelijk...;)

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wedstrijdje inclusief de mannen?

Je laat iedereen beschuitfluiten, een luier op een pop verschonen. Kwisjes over echte babyspullen en weetjes. Raad je plaatjes. Memory met plaatsen over wat met kinderen te maken heeft.

3. Infantem Amor

Dank je voor je reactie... Kan er al wat dingetjes uit halen ;)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat ook leuk is, samen met de meiden een kraammand vullen en die geven. Dan mag ze na de geboorte er elke dag een cadeautje uithalen. En zoiets kan natuurlijk ook met spulletjes echt voor de man.

Hihi, nog nooit over een shower nagedacht ofzo, maar schudt ze nu uit mijn mouw.

Ook leuk spel, lopen met een ei op een lepel. En laat die dan in een bakje met bloemzaadjes leggen ofzo. Figuurlijke conceptie :) Beetje flauw, maar je kunt het ook anders uitwerken natuurlijk. Het is maar een eerste ideetje. Of een verhaal doorvertellen met een speen in je mond en dan kijken wat er van over blijft.

5. Infantem Amor

Je bent wel goed en snel in ideeën... Las net ergens om mannen bier uit een baby fles te laten drinken, maar ja papa's vind bier heeeeeeeeeeel vies...

En deze lijkt mij ook wel leuk
    Voelen maar

Geef een doos door babyspulletjes erin (veiligheidsspeld, luier, speentje, dat soort zaken). Raadt zonder te kijken wat er in zit.

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    - pinata laten maken en vullen met wat je wilt
    - voedingsflessen vullen met bier voor de mannen en dan onder elkaar wedstrijd wie t eerst zijn fles leeg heeft :p
    - bellypaint
    -geblindoekt mama zowel papa een luier verschonen waar chocopasta inzit :) met doekjes erbij.
    -de mama een pop geven een telefoon en wasknijpers met wasmand met kleding en dit laten ophangen binnen 60 sec terwijl ze baby goed vast heeft telefoneert en der werk doet.
    - iedereen een stukje touw laten knippen om telaten raden of het om je middel past en degene die wint krijgt een klein kado.
    -kado ronde doen
    - bedankjes maken
    - lekkere hapjes en drankjes
    - mooie taart laten maken als je t geslacht weet.

verder kom ik even niet, is weer tijdje geleden voor mij :)

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Doe je toch iets wat papa wel lekker vindt. Of doe er dan om te pesten toch nuttigen in :D

8. Infantem Amor

Ook jij hebt leuke ideeën, onze "krabbel" kruisten elkaar, papa lust dus geen bier... Alleen baco :p Kan het natuurlijk wel met water of zoiets doen, want krijg het maar eens voor elkaar om te drinken uit zo'n fles...

Bellypaint is sowieso de bedoeling..
    Kan wel wat met jullie ideeën....

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wij lieten de mama in spe opdrachten doen
    bij iedere geslaagde opdracht mocht ze een kado uitzoeken (iedereen nam 2 kado's mee)

opdrachten waren o.a.
    herkennen van 4 potjes baby voeding (proeven dus)
    Binnen een x tijd een luier verschonen van een pop
    was opvouwen met een baby (pop) op de arm, dus maar met 1 hand
    iedereen moest een babyfoto van zich zelf meenemen en zij moest raden welke foto bij wie hoorde

papa was hierbij niet aanwezig
    maar het was een super gezellige avond:D
    lekkere hapjes erbij enz enz

10. Infantem Amor

Die pop kan ik mooi mijn baby born voor gebruiken hihi...
    Leuke ideeën sta open voor alles en dan ga ik straks een schikking maken... thanks dames...!!

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Die potjes vind ik leuk!

12. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Ooit gezien dat ze allemaal luiers hadden gevuld met verschillende etenswaren (mosterd, pasta, appelsap enz.) en dat ze moesten ruiken/proeven wat het was. Zag er erg grappig uit :)

Succes ermee!

13. Infantem Amor

Hihi ja ik krijg leuke ideeën nu moet ik nog de gasten telefoon nummers krijgen van hun haha...
    Nou ja komt goed, als iemand nog ideeën heeft ze zijn altijd welkom!!

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Op mijn babyshower hadden alle vriendinnen en zussen baby foto's van zich zelf mee genomen.
    ik moest dan raden van wie de baby foto was...en kan je zeggen...das helemaal niet makkelijk!
    Ze hadden een hele grote mand met cadeautjes, en voor iedere foto die ik goed had mocht ik cadeautje uitpakken!

15. Infantem Amor

Dat lijkt me inderdaad wel een super idee... Zijn veel dingen die moeilijk zijn omdat er een paar zijn die alleen van de geur van pindakaas enz ziek worden... Vader zelf lust geen bier, dus bier in flesje gaat ook niet... Die foto's vind ik wel een van de leukste ideeën...

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ken natuurlijk de zwangere niet. Maar misschien niet te gekke dingen doen. Ik weet niet of ik als zwangere zou zitten te wachten op lastige fratsen haha. Hormonen doen rare dingen heb ik gehoord. :)

17. Infantem Amor

Haha het is mijn beste vriendin enne zij haalt op dit moment meer fratsen met mij uit als ik met haar hihi... Maar thanks voor de tip...

Deel Deze Pagina