Sorry dames maar ik moet mijn vreugde ff kwijt. Ik ben zo happy vandaag, mijn meisje is jarig! Wat een mijlpaal, ze is 1 jaar geworden! Ik ben heel blij, maar ook heel emotioneel vandaag. Sowieso moest ik gisteravond al telkens aan de bevalling denken, echt zo van "en nu zat ik weeën op te vangen, en nu reden we naar het ziekenhuis, enz". En vanochtend toen ik Elena uit bed haalde, was ik zo trots. Ik heb jaren naar deze dag toegeleefd, misschien is dat de reden van mijn emotionele bui. Ik moest denken aan de afgelopen 4 jaar. Onze kinderwens, het niet lukken, de miskramen, de PCOS, de MMM, de hopeloosheid en uiteindelijk, net 2 weken voordat ik aan de Clomid moest beginnen, toch een spontane zwangerschap en ons wonder... Terwijl ik dit neerzet, voel ik een brok in mijn keel opkomen. Elena is echt een wonder, een Godsgeschenk.. Ik ben zo blij en zo trots met Elena. Ik hoop voor iedereen die het wil, dat de kinderwens in vervulling gaat, moederschap is het mooiste gevoel dat je kan overkomen...
gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie dochter wat is een mens toch ''rijk'' als hij/zij zich een ouder mag noemen he? geniet ervan meis! een heel fijne dag ! groetjes diana
Als ik jouw verhaal lees, dan word ik zelf emotioneel. Wat er op zo'n dag wel niet allemaal door je heen gaat he! Geniet ervan en een dikke verjaardagsknuffel voor jullie! Hieperdepiep Hoeraaaaaa!!!
Och je bent zo rijk! Ik dacht dat ik alle soorten emoties van liefde al had gehad, totdat ik Elena in mijn armen hield..
van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter,, en een godgeschenk zijn ze zeker,, elke dag kijk ik nog naar mijn mannetje met zo veel liefde dat ik soms weer tranen in mijn ogen krijg.. fijne dag samen
Gefeliciteerd, geweldig hè, ik ben ook elke dag dankbaar voor mijn meisje. Vond je het jaar niet voorbij vliegen? Ik vind het wel heel erg snel gaan, zo zit je nog met een klein wurm in je armen die zo hulpeloos is en nu staat ze 's ochtends als ze wakker is vrolijk in haar bedje lekker wat te kletsen.
er is niets zo mooi als moederliefde, onvoorwaardelijk.... gefeliciteerd meid met deze mooie mijlpaal, dat je meisje er nog vele moge krijgen.. ik had je al gefeliciteerd op hyves maar kon het niet laten het nogmaals te doen
Gefeliciteerd! Ik denk dat ik over een paar dagen ook de hele dag emotioneel rond loop. Ik ben ook zo dankbaar... Geniet van elkaar!
Wat een heerlijkheid he?! Het is het meest geweldige gevoel ter wereld. Van harte gefeliciteerd met deze speciale dag!
Hey Ozgul, bedankt nog voor je felictiatie! hoe was de dag gisteren? hier heeft racheelle echt genoten en wij ook! het gaat echt vlug he ongelooflijk vorig jaar lagen ze nog als lein wezentje in onze armen en nu staan ze je al lachend aan te kijken het 's morgens als ze opstaan.