Heeeele tijd terug was ik redelijk fanatiek op het ICSI forum, maar na meerdere tegenslagen, kon ik het niet meer opbrengen om geconfronteerd te worden met zwangerschappen.. Nu, dat terwijl ik de hoop al had opgegeven, zijn we met de derde ICSI zwanger geraakt! Er zijn twee emmies teruggezet, dus het is voor ons heel spannend, we kunnen zwanger zijn van een tweeling! Alle kindjes zijn meer dan welkom.. IK BEN ZWANGER! Zelf geloof ik het nog niet echt, het is zo onwerkelijk. Ik heb de eerste week na mijn testdatum hele week steekjes en trekjes gevoeld in het gebied rondom mijn baarmoeder. Nu sinds 4 dagen zijn mijn tepels wat gevoelig. Het ene moment meer dan het andere trouwens. Omdat ik de eerste dagen na mijn testdatum heel veel druk op mijn blaas had, heb ik mijn urine laten controleren, volgens huisarts irriteerd mijn baarmoeder op mijn blaas. WAUW! Iedereen van harte gefeliciteerd!
meid van harte gefeliciteerd! Wat geweldig nieuws en wat spannend om nog niet te weten of het een tweeling is of niet! heel veel geluk!
Dank je wel! Ja heeeel spannend hoor.. 16 oktober krijgen we te zien of het een of twee kindjes zijn die we mogen krijgen!
Van harte gefeliciteerd. Wat heerlijk dat het eindelijk raak is! En spannend, misschien wel 2 kleintje op komst! :-D Geniet ervan en krijg maar snel een mooi buikje! Liefs, Anouk.
Dank je wel! We kunnen niet wachten totdat we kunnen zien of we een of twee gezonde beebjes mogen omarmen over 8 maanden.. Het blijft onwerkelijk hihihihi..
Dank jullie wel voor alle lieve reacties! Iedereen heel veel geluk met je zwangerschap of snel zwanger worden hoor.. Zoals al eerder gezegd, de aanhouder wint!
Super nieuws meid! Geweldig! Ik hoop op een hele voorspoedige zwangerschap voor je en een super echo met misschien zelfs wel twee knipperlichtjes . Liefs, Josien
Van harte gefeliciteerd! Ga er maar goed van genieten. En spannend of het er 1 is of 2 zijn, veel plezier met de echo
Een dikke proficiat, het is jullie van harte gegund! Succes met je zwangerschap en probeer ervan te genieten!