Wat voor koffie drink jij?

Discussion in 'De lounge' started by moonlight159, Aug 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Wij hebben zelf een espressoapparaat.
    Ik drink thuis altijd koffie verkeerd, lekker veel warme opgeklopte melk met sterke koffie er doorheen. Een zoetje erin en een beetje cacao poeder erover.....Genieten maar :D

2. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Ik heb ook een espressomachine, heerlijk bakkie cappuccino voor ik naar het werk ga en als ik aan t werk ben nog 2 overdag.
    Drink max 3 kopjes per dag

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Gewone senseo, en echt waar, (mensen gaan mij altijd vertellen dat ik zelf niet weet wat ik het lekkerste vindt...) dat vind ik het lekkerste. Als we in Amerika zijn bestel ik wat bij starbucks omdat het in zo'n coole beker zit, maar ik denk echt altijd, doe mij maar een senseootje :)

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij hebben een gewone senseo.. En drinken de regular koffie.

In de winter drinken we nog wel eens chocolade melk of koffie met een smaakje ( vanillie, caramel, chocolade koffie) uit de senseo..

Al vind ik een cappuchino als we op het terras zitten ook altijd erg lekker.

5. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Senseo, en ik drink het liefst de sterke koffie van DE of de Jumbo.:)

6. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,921
    5,236
    113
    Home
    senseo en af en toe een cappuchino

7. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik drink graag Cappuchino, me schoonmoeder maakt die altijd geen idee hoe XD zal wel een zakje zijn ofzo, en vind DE koffie uit de pot lekker, met melk en soetje/suiker :D

8. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ook Senseo. Ik houd wel van de dark roast, Mokka van Hema en soms een Viënna'tje.

Ik mag geen melkproducten, dus voor mij geen verkeerd, capuccino, latte oid. Gewoon lekker zwart, zonder suiker/zoetjes.

Espresso is vooral lekker in Zuid-Duitsland en Italië. Dat neem ik dus op vakantie. En elders onderweg vaak gewoon koffie of espresso.

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik drink Latte Machiatto van de Dolce Gusto! Hmmmmm!

10. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Ik drink oploskoffie senseo vind ik zelf niet lekker

11. mroos

mroos Niet meer actief

Senseo, en dan meestal dark roast. Als ik opsta is het eerst wat ik doe een kopje koffie drinken. 'S avonds vind ik het lekker om een beetje caramelsiroop door de koffie te doen en een stukje witte en bruine chocola, heerlijk! ik drink max. 2 kopjes per dag, krijg anders hoofdpijn.

In de stad drink ik meestal white nights van Mockamore, dat lijkt daar een beetje op.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dolce Gusto, ik ben echt verslaafd :D
    En dan de Latte Macchiato, cappuccino en de Mocha.
    Hmmmm! Ik probeer het wel 'speciaal' te houden,dus 1 bakje als de kids 's avonds op bed liggen. Even mijn momentje ;)

13. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Kanes en gunink (of hoe je dat ook spellen mag) Gewoon in de koffiezet apparaat. Een lekkere stevige bak en dan in een grote mok. (anders blijf ik aan het lopen en daar heb ik geen zin in) 2zoetjes en een vleugje koffie melk. En rond 10uur s`ochtends heb ik er meestal wel 4 achter de kiezen. Jongste is meestal rond 6uur wakker en weigert dan weer te gaan slapen. Dus vandaar.

Janna

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja dat probeer ik ook.. maar heb vanochtend en daarnet al en Latte op :) Heerlijk!
    Tis wel duur hè!? Maar o zo lekker! Een doosje Latte kost bijna 5 euro!

15. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Koffie verkeerd het liefste, maar op het werk alleen maar vieze cafe bar koffie...

16. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ovreselijk! arme jij. Ben een enorme koffie drinker. Maar dan pak ik nog liever water!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja het is wel vrij duur. Ik bestel het wel via de webshop. En dan direct voor € 60 ofzo, dan kan ik er zo weer 3 maanden tegen aan.

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    drink alleen cappuchino ;). Gewone koffie vind ik niet lekker. Andere heb ik eigenlijk nog nooit geproefd. Hou het ook maar gewoon bij cappuchino:p (hoe schrijf je dat eigenlijk?)

19. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

Jun 7, 2008
    1,037
    0
    0
    friesland
    senseo douwe egberts caffeine vrij of mokka, veel gekookte melk en dan lekker de melk opkloppen! heerlijk!

20. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

lekker Senseo-tje en af en toe cappuccino

Share This Page