Wij hebben zelf een espressoapparaat. Ik drink thuis altijd koffie verkeerd, lekker veel warme opgeklopte melk met sterke koffie er doorheen. Een zoetje erin en een beetje cacao poeder erover.....Genieten maar
Ik heb ook een espressomachine, heerlijk bakkie cappuccino voor ik naar het werk ga en als ik aan t werk ben nog 2 overdag. Drink max 3 kopjes per dag
Gewone senseo, en echt waar, (mensen gaan mij altijd vertellen dat ik zelf niet weet wat ik het lekkerste vindt...) dat vind ik het lekkerste. Als we in Amerika zijn bestel ik wat bij starbucks omdat het in zo'n coole beker zit, maar ik denk echt altijd, doe mij maar een senseootje
Wij hebben een gewone senseo.. En drinken de regular koffie. In de winter drinken we nog wel eens chocolade melk of koffie met een smaakje ( vanillie, caramel, chocolade koffie) uit de senseo.. Al vind ik een cappuchino als we op het terras zitten ook altijd erg lekker.
Ik drink graag Cappuchino, me schoonmoeder maakt die altijd geen idee hoe XD zal wel een zakje zijn ofzo, en vind DE koffie uit de pot lekker, met melk en soetje/suiker
Ook Senseo. Ik houd wel van de dark roast, Mokka van Hema en soms een Viënna'tje. Ik mag geen melkproducten, dus voor mij geen verkeerd, capuccino, latte oid. Gewoon lekker zwart, zonder suiker/zoetjes. Espresso is vooral lekker in Zuid-Duitsland en Italië. Dat neem ik dus op vakantie. En elders onderweg vaak gewoon koffie of espresso.
Senseo, en dan meestal dark roast. Als ik opsta is het eerst wat ik doe een kopje koffie drinken. 'S avonds vind ik het lekker om een beetje caramelsiroop door de koffie te doen en een stukje witte en bruine chocola, heerlijk! ik drink max. 2 kopjes per dag, krijg anders hoofdpijn. In de stad drink ik meestal white nights van Mockamore, dat lijkt daar een beetje op.
Dolce Gusto, ik ben echt verslaafd En dan de Latte Macchiato, cappuccino en de Mocha. Hmmmm! Ik probeer het wel 'speciaal' te houden,dus 1 bakje als de kids 's avonds op bed liggen. Even mijn momentje
Kanes en gunink (of hoe je dat ook spellen mag) Gewoon in de koffiezet apparaat. Een lekkere stevige bak en dan in een grote mok. (anders blijf ik aan het lopen en daar heb ik geen zin in) 2zoetjes en een vleugje koffie melk. En rond 10uur s`ochtends heb ik er meestal wel 4 achter de kiezen. Jongste is meestal rond 6uur wakker en weigert dan weer te gaan slapen. Dus vandaar. Janna
Ja dat probeer ik ook.. maar heb vanochtend en daarnet al en Latte op Heerlijk! Tis wel duur hè!? Maar o zo lekker! Een doosje Latte kost bijna 5 euro!
Ja het is wel vrij duur. Ik bestel het wel via de webshop. En dan direct voor 60 ofzo, dan kan ik er zo weer 3 maanden tegen aan.
drink alleen cappuchino . Gewone koffie vind ik niet lekker. Andere heb ik eigenlijk nog nooit geproefd. Hou het ook maar gewoon bij cappuchino (hoe schrijf je dat eigenlijk?)
senseo douwe egberts caffeine vrij of mokka, veel gekookte melk en dan lekker de melk opkloppen! heerlijk!