Hoi hoi Kreeg van iemand een link van internet waar je dus ook alle tv zenders kan kijken voor niks www.allekanalen.nl Onderandere 1. De Gouden Kooi 1 2. Tien 3. Nickelodeon 4. NOS Journaal 24 5. Chic Channel 6. Police Channel 7. TMF 8. HorrorFree.TV 9. Tros Sterren 10. NASA TV 11. The Baby Channelis mooi heb al gekeken 12. Mad TV 13. Discovery Channel 14. Geschiedenis 15. Mania TV! 16. ReelGood TV 17. Wheelz TV 18. On Top TV 19. Disney Motion 20. Rathergood TV
Ja die link ken ik, je hebt veel links en programmaatjes met die zenders, ik wil alleen net 5 enzo er ook op Dan kunnen de kids tekenfilms kijken en ik mijn dingen tegelijk
Heel heel erg bedankt voor de tip ! Aangezien wij al een paar jaar op Bonaire wonen en dus veel nederlandse progamma's moeten missen is dit voor ons dus een hele leuke site!
Even een vraagje: Ik kan steeds maar 2 seconden kijken, en dan krijg ik een advertentie te zien... Ik kan dus geen baby Channel kijken, weet iemand hoe ik hier vanaf kom?
Ja, die heb ik, het filmpje begint wel, maar wordt dan na een paar seconden onderbroken door reclame, snap er echt niets van...