Hier sinds gisteren een mannetje met een snotneus en een hoestje, zijn er nog meer verkoudheidspatienten?
zoonlief is enorm aan het hoesten sinds een paar dagen. en mama is nét weer (bijna) beter van een paar dagen hondsberoerd (hoofdpijn, koorts, keelpijn, spierpijn, nu alleen nog hoesterig, vol slijm en benauwd).
Yep hier ook, alle 2 de kindjes snotverkouden en ook hoge koorts gehad. Nu nog 1 snotneusje en mama zelf hondsberoerd, erg verkouden, mega hoofdpijn, bleh.
kindjes verkouden, en ik ben hondsberoerd vandaag... snotsnotsnotverkouden, vreselijk koppijn, duizelig, koorsig en keelpijn jak
Jups, hoge koorts, bergen snot en een naar hoestje. Hij is al 2 maanden aan de lopende band verkouden, maar deze is wel extreem. Hij heeft gister 2,5 uur bij me gelegen zo ellendig voelde hij zich. Dat had hij niet meer gedaan sinds hij een baby was.
Hier hebben we de hoogtepunt dag vandaag denk ik, de snot is ver weg, maar wat een naar slijmhoestje. Hij zit er vol mee. Hij ligt nu al sinds half 12 op bed, met regelmatig huilen en wakker worden van die stomme buren die niet weten hoe een deur zachtjes dichtmoet. Hij is echt ellendig en benauwd vandaag.
Zoonlief loopt al een week met ontzettende bellen. Ikzelf ben aan het bijkomen van een buikgriep. Tot nu toe ben ik de enige thuis, ik hoop dat dat zo blijft.
Da´s dan weer het voordeel van dit nadeel he.... Geniet lekker van dat samen knuffelen, dat willen ze idd steeds minder.