Eindelijk na 4 miskramen ben ik dan eindelijk de 12 weken gepasseerd!! Ben zo blij dat ik dan toch nog zwanger ben! We hadden eigenlijk de moed al opgegven! Heb eerdere mk's gehad met 7 wkn, 8 wkn en 11 wkn ! en 1 met 34 weken, maar dat is niet echt een miskraam meer te noemen! Het was een meisje we hebben haar Yana genoemd en hebben haar een mooi plekje gegeven! Nu 12 weken en probeer nu echt te genieten en hopen dat alles lekker verloopt! Groetjes Miranda
0h superr, ik wens je een gele fijne zwangerschap toe, probeer er van te genieten, en hopelijk mag je over paar maand je kleine in je armen sluiten!!
gefeliciteerd! wat fijn om te horen dat je nu lekker over die grnes bent. ik hoop dat je gewoon lekker vanje zwangerschap kunt gaan genieten
Nou, gelukkig... dan nu die 12 weken-grens gepasseerd... gefeliciteerd! We duimen allemaal voor je dat het helemaal goed gaat! Probeer er lekker van te genieten! Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, lijkt me... Liefs Niki
Gefeliciteerd!!!! hopelijk gaat deze zwangerschap goed... Wel even nieuwsgierig..hoe kan het dat je een 'miskraam' (noem het eigenlijk niet meer zo als je al zo ver bent) hebt gekregen met 34 weken??? Er is hier nog een vrouw waarbij het kindje met 37 weken opeens is overleden...en dit zijn echt treurige gevallen
gefeliciteerd mamamia, Probeer er van te genieten, v ond ik in het begin ook moeilijk, heb maar 1 miskraam gehad, maar in het begin denk je steeds, als het maar niet mis gaat etc etc
Van harte en ik ga zeker voor je duimen dat alles nu wel goed gaat. Probeer er nu lekker van te genieten meis. Liefs, mussie