Ik heb me aangemeld bij Euroclix. Als het goed is kun je dan ook Clix verdienen door op mailtjes te klikken... Ik heb nog geen mailtje gezien, hoe zit dit bij jullie?
ik kreeg ook altijd mailtjes, maar heb me afgemeld omdat het sparen zoo langzaam ging. ben ook aangemeld op moneymillionair en nucash, die gaan een stuk sneller
Ik vind juist Euroclix sneller gaan! Zeker als je ook aan Panelclix meedoet. Ik krijg ook elke dag wel een paar mailtjes
Hier ook aangemeld bij euroclix maar gaat zo langzaam dat sparen dat ik overweeg om er maar mee te stoppen. Ben ook lid van stempunt en daar spaar je dan voor cadeau's of bonnen. Dat gaat wel snel en daar heb ik al verscheidene bonnen van verzilverd.
Ik spaar nu al 6 jaar bij euroclix (kan langer zijn) eerst kreeg ik dagelijks veel mailtjes nu bijna niks meer. Zit bijna op 7000 clix. Zal ze wel teveel geld gaan kosten ofzo.
ik krijg ook regelmatig enquetes van panelclix, en dan loopt je clix lekker snel op. Bij moneymiljonair heb je ook wel eens enquetes, maar daar heb ik ALTIJD dat als je een heleboel vragen beantwoord hebt, dat er dan komt te staan: je behoort niet tot de doelgroep je krijgt dan slecht je 1000 parels. En dat terwijl je dus wel al een boel vragen hebt ingevuld! Voor noppes dus! De enquetes van moneymiljonair vul ik dus niet meer in.
Ik haal bijna al mijn punten van Euroclix via Panelclix (en af en toe iets online bestellen). Zit nu bijna op 6000 en ik ben in oktober begonnen, geloof ik?
@JosieJ,niks te danken hoor Ik was al 2,5 jaar lid en had nog maar 1000 clix gespaard. Maar ik kreeg ook enkel maar mailtjes waarbij je clix kon verdienen bij online aankopen.(nieuwe verzekeringen) En daar had ik geen interesse in.
Hoe werkt dat euroclix precies? Krijg je dan echt geld op je rekening en hoe zit dat belasting technisch?
Ik doe mee aan euroclix & moneymiljonair. Moneymiljonair is leuk want bij elke 10,- kun je uit laten betalen (al meerdere keren gedaan) Euroclix wil je door blijven sparen want dan krijg je in verhouding meer geld voor je clix! Heb al een behoorlijk bedrag bij elkaar. Een link plaatsen om je via mij aan te melden mag hier niet. Je moet trouwens wel veel geduld hebben hoor, je hebt niet binnen een week 10,- bij elkaar maar ik vind het leuk omdat het ongemerkt gaat. Doe het klikken en vragenlijsten invullen als ik me verveel
Belasting betaal je niet hoor, net als wanneer je een kadobon krijgt voor vrijwilligerswerk bijvoorbeeld, dat mag ook zonder belasting
Invotes is ook erg leuk. Geen spam en af en toe een enquette invullen. Je spaart voor bonnen. Soms heb je in 2 maanden een bon en soms duurt het veel langer.
Voor de mailtjes heb ik me afgemeld. Het waren er zo veel per dag en ik werd er gek van. Nu doe ik alleen nog 1x per maand mee met Lucky clicks.