Volgens de Gyn was de kleine wel ingedaald maar nog niet vast. Ik ben 35 weken. Wie heeft dat ook gehad en wat heeft het te zeggen??? Gr, Kelly
Bij mij was hij ook ingedaald met 31 weken ongeveer. Hij zat al wel met zijn hoofd naar beneden, maar niet vast in mijn bekken. Dat wil zeggen dat hij nog wel kan draaien, maar de kans kleiner is. Bij mij is hij met 34 weken nog wel gaan draaien en lag toen ineens dwars in mijn buik. De laatste controle lag hij wel weer met zijn hoofd naar beneden, maar niet vast. Dit is mijn 2e dus het kan zijn dat hij later indaalt dan de 1e.
Bij mij lag ze met 32 weken ook al diep in het bekken maar 2 weken later lag ze ook nog steeds niet vast. Nu weer 2 weken later en morgen naar de VK. Ben benieuwd!
Lucas heeft bij mij soms wel en soms niet ingedaald gelegen, maar iig nooit vast. Hij kwam dus af en toe weer omhoog en draaide met 37 weken nog naar dwarsligging (en weer terug!). Het zegt in principe niks, behalve dat je kindje nog kan draaien en weer omhoog kan komen . Wacht het maar gewoon af meid!
Had ik ook rond de 35 weken wel ingedaald maar niet 'vast'! Mijn zoontje is met 37,5 week geboren en ik moest eerst in bed blijven tijdens de weeen omdat hij nog niet helemaal ingedaald was, dus het zegt gewoon weinig!
Mijn dochter is pas tijdens de bevalling gaan dalen... voor die tijd was ze bij alle controles nog helemaal niet ingedaald, dus dat hoeft op zich helemaal niets te zeggen...
Hier ook een ukje die vanaf 36 weken geloof ik is gaan indalen, maar nog niet vast. De verloskundige kon ze dan nog omhoog uit mn bekken duwen en dat hield ook in als de vliezen zouden breken, moet je gaan liggen en meteen bellen. Nu ligt de kleine wel vast, wat inhoud dat ze ze er niet meer uit kan drukken. Als de vliezen nu breken mag ik gewoon wachten op weeen want de navelstreng kan dan dus niet meer tussen het kindje en de uitgang zakken. Niets geen zorgen dus!