Nog geen eisprong gespot denk dat hij er wel aankomt gezien mijn temperatuur vanmorgen maar omdat mijn ovulatietest positief blijft is het gokken. Mijn temperatuur was vanmorgen 36.5 en dat is meestal rond eisprong
Eisprong geweest dus dat de zwangerschapstesten op mijn eisprong hebben gereageerd lijkt mij nu onwaarschijnlijk nog 11 dagen wachten en dan hopelijk weer een positieve test en dan wel een goede
hmmm, heb je nog doorgetest? Want ik zie dat je op 4 augustus maar 1 dag licht bloedverlies hebt gehad. Ik zou dit niet een menstruatie noemen? Dan moet je toch echt minimaal 3 dagen bloedverlies hebben. Ik vind het namelijk gek dat de temp na je menstruatie nog zo hoog is?
Ja ze werden steeds lichter maar menstruatie was 5 dagen waarvan 2 heftig maar noteer dat nooit en toen de testen zo goed als negatief waren weer bloedverlies gehad 2 dagen.
als ik kijk naar jouw vorige kaartje was je bbt 36.50 voor ovulatie. Nu is de temp hoog gebleven tijdens je menstruatie. Als ik dit kaartje over het vorige kaartje leg dan zou ik denken dat je ovulatie op 10/8 was. dat verklaart ook de streepjes op de zw test
@RoGiJuLi mag ik je vragen of je even naar mijn temperatuur kaartje kijk of mijn ei goed staat ben door heel het gebeuren van de vorige cyclus een beetje de weg kwijt
Ik wil zo een digitale doen. Ik vind het super spannend had nog wel een kruidvat gedaan die was ook positief zal kijken of ik de foto nog heb zijn een paar dagen weggeweest
Het gaat niet zo goed vrees ik de testen worden niet echt donkerder dit is de laatste ik ben nog niet ongesteld wacht het maar af
Ik zie hem en is mooi blauw! Gezien het streepje denk ik dat je niet 16 maar rond de 10 dpo zit. Dat betekent dus dat je ei toch niet is gesprongen na die posi test. Heb je niet meer doorgetempt??