Hai! Nieuwe mommy to be (25) uit Apeldoorn

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mirandaa1988, 11 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandaa1988

11 mei 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Mijn naam is Miranda, ben 25 jaar en kom uit Apeldoorn. Mijn vriend en ik zijn al een lange tijd samen en zijn toe aan de volgende stap, een kleintje!
    Ik ben sinds januari gestopt met de pil en we willen het deze maand voor het eerst gaan proberen. :) We hebben bewust een aantal maanden gewacht zodat ik kon "ontpillen" en omdat we liever geen "feestdagen" kindje willen. Een bewuste keuze dus om pas na 5 maanden na het stoppen met de pil een eerste poging te wagen.

Op dit moment werk ik 40 uur per week op een grote backoffice organisatie. Ik tennis gemiddeld zo'n 2 à 3 keer per week, af en toe ga ik richting t zwembad om baantjes te trekken (en stiekem heerlijk te genieten van het bubbelbad :))
    Verder ben ik creatief met bloemen, vind ik het leuk om mijn huis gezellig in te richten en houd ik van een goed boek of lekker tijdschrift!

Het lijkt me leuk om met andere jonge meiden in contact te komen en gezellig te kletsen over dat wat wij graag willen, een gezinnetje!

2. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    1e kindje. start mei 2014
    Zuid-Holland
    Hallo Miranda,

Welkom! Heb jij ook die babykriebels? Ook wij gaan het vanaf deze maand proberen! Ik zelf ben 20 maart gestopt met de pil en nu begonnen met foliumzuur. Wij wilden mijn eerste cyclus afwachten alvorens wij het zouden gaan proberen. Nu is het zover, althans.. nog heel even wachten. Het lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden van hoe het gaat.

Liefs, Bambi86

3. Mirandaa1988

11 mei 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Bambi,

Het lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden!
    Die kriebels zijn er wel echt ja, hoewel ik af en toe ook denk van 'wow, het komt zo dichtbij' het is ook niet niks natuurlijk!
    Zijn jullie al lang samen?

Liefs

4. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi Miranda, geZellig! Wij zijn ruim 5 jaar samen waarvan 3 samenwonend :). He hebt een fijn weekend gehad zo te lezen! Haha. Wij moeten nog heel even wachten al weet ik niet precies wanneer mijn eitje gaat springen.

5. Mirandaa1988

11 mei 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was er eerst ook helemaal niet in thuis, maar je gaat je een beetje inlezen enzo, en ik heb zo'n handige app gedownload. En volgens alle berekeningen en de app was dat gisteren.. Ben benieuwd hoe t gaat, misschien zit ik ook wel ontzettend mis natuurlijk.. We zullen t zien, wil er ook niet teveel druk op zetten, :)

6. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik heb wat ovulatietestjes gekocht. Ben sowieso benieuwd of mijn lichaam wel de juiste hormonen aanmaakt. In maart ben ik gestopt met de pil. Mijn cyclus duurde ook vrij lang. Ik weet nu niet hoe lang deze cyclus duurt. Maar je merkt het wel aan je lichaam. Ander slijm en ik had last van mijn baarmoeder als ik te hard ging zitten. Ik duim voor je!

7. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Welkom Miranda!
    En leuk een Apeldoornse! mijn geboorteplaats :D

Deel Deze Pagina