Hallo Dames, Mijn naam is Alina en ik ben 23 jaar. Ik probeer al sinds maart 2006 zwanger te worden. Ik zit dus in ronde 4. Ik kom al een tijdje op deze forum, maar heb nog nooit eerder een bericht geplaatst. Nu heb ik uiteindelijk toch besloten om mijn ervaringen met jullie te delen, ik kijk iedere dag wel een keer op de forum, ben er geloof ik een beetje verslaafd aan geworden. Een vraagje, ik heb mijn gegevens ingevuld in de calculator, en is de datum waarop je kan testen je NOD??? Ik heb een normale cyclus van 25 dagen. Groetjes, Alina
Hoi Alina, Ik wens je veel plezier op het forum en veel succes met zwanger worden. Nod betekend,niet ongesteld dag. En ja,dat is de dag dat je kunt testen. Dit forum verslavend heb ik ook last van Veel liefs Wendy
hihihiih, inderdaad verslavend...Dat betekent dus dat ik op 10 augustus kan testen...spannend hoor..Vorige maand ben ik precies op mijn NOD ongesteld geworden...ik schrok er wel van, had echt gehoopt dat het dit keer wel raak zou zijn. Een vraagje bij wie kan je pendelen en is het wel betrouwbaar? thanks, alina
welkom ik heb me ook pas gister aangemeld. ik zit bijna in mijn tweede ronde 12 aug. spannend!!!!!!!!! gr danielle