strakjes ga ik naar de huisarts toe, moet voor iets anders maar de assistent zei dat ik het ook over mischien zwanger zijn kon hebben. Ik heb onwijze last van mijn tepels, als je er naar kijkt bijwijze van dan doen ze al onwijs veel pijn! heb erge steken in me onderbuik net of ik ongesteld moet worden, ben moe, en heb een humeur die voor mijn vriend niet echt zellie is, en dan ineens weer wel heel zellie is Maar!! ik ben net gestopt met de pil, dus het kan ook gewoon daaraan liggen, dus ik ga het ffies bij de huisarts vragen en wie weet kan ik het daar ffies laten testen. zodra ik wat weet, kom ik het delen met jullie
waarom heb je niet eerst zelf thuis een testje gedaan? ben je al overtijd dan? hopelijk ben je zwanger en weet je gelijk waar je verschijnselen vandaan komen. ik ben soms ook wel is chagie meestal na me eisprong ,komt soms op met vlagen (maar ben niet zwanger zover ik weet)
Ik heb nog geen test gedaan, en dat ik gelijk naar de dokter was gegaan, was omdat ik daar ook voor iets anders heen moest. De test kan ik over ongeveer een week doen, via internet had ik gekeken, en dan zou het de 9de kunnen, dus tot die tijd even wachten nog De huisarts zegt dat het 50% kans is dat ik wel zwanger ben en 50% kans is dat het komt doordat ik met de pil gestopt ben. Mijn psoriases is ineens ook veel meer geworden, dus dat kan ook weer op een zwnagerschap duiden, doordat me lichaam veranderd, het is dus nog even afwachten. Denk zelf niet dat het al zover is hoor, zou dan bij de eerste x raak zijn geweest , dat zou wel heel snel zijn denk ik zelf hihi