een tijdje geleden heb ik gevraagd welke jongens en meiden naam jullie leuker vonden van de namen op ons lijstje en voor een jongen hebben we toen gekozen voor Milan en voor een meid voor Demi ( ben nog niet helaas nog niet zwanger ) maar nu twijfel op eens al over deze namen Milan vind ik super voor een jongen maar Demi weet ik niet helemaal ookal is mijn man er al jaren weg van ( sinds zwangerschap van ons zoontje ) Weten jullie nog leuke namen ? alles is welkom Ik houd van stoere jongensnamen geen wout,nico,alex, en meiden namen vind ik korte maar ook lange namen erg mooi maar houd niet van namen zoals maaike , femke , minke , noor,enz dus laat maar eens wat namen horen aub
Goh, ik zou het even wat loslaten en gewoon ogen en oren goed openhouden. Wie weet kom je dé naam zomaar tegen in een film of liedje of... .
Of een beetje namensite's afgaan... zo zijn wij ook aan Kyan gekomen... En voor meisjes hadden wij Mila & Nerena waarvan Mila ook van een site afkomt! Blijft lastig die namen hahaha