Hallo allemaal, Ik zit met een vraag. Momenteel gebruik ik sinds 3 maanden weer de anticonceptiepil. Ik ben mij ervan bewust dat door de pil mijn borsten kunnen groeien. Ze zijn erg gespannen, veel groter geworden en ze voelen pijnlijk aan. Ook mijn tepels zijn erg gegroeid in omvang en zeer gevoelig.. En naast die harde opgezette buik vond ik het vreemd genoeg tijd voor een testje. Of 2.. Test 1 is van gister eind middag en de 2e van vanmorgen. In mijn ogen lijkt test 1 positief en de tweede negatief? Of test 1 vals positief..? benieuwd wat jullie vinden. Gr
Ik zie op de eerste test idd een licht streepje. Op de tweede zie ik niets. Weet niet zo goed wat ik er verder van zou moeten vinden. Een keer een andere test proberen? Cb met wekenindicator of een K2v5 misschien?
Test 1 lijkt inderdaad licht positief, ik zou over een paar dagen weer testen. En dan met een digitale test, geeft de meeste zekerheid
Op de eerste zie ik wel een streepje maar het is een pen streep en hij staat niet helemaal in het midden...denk dus dat hij Vals is. Ik zou morgen een kruidvat test doen, die van 2 voor 5,- in een doosje.
Eerste foto zie ik inderdaad een streepje en bij de 2de zie ik niks.. ik lees vaak dat de hcg in het begin kan schommelen, misschien morgen k2v5 proberen..
In mijn album staan ook die testen en ik was toen echt niet zwanger, ik vertrouw deze voor geen meter meer