Hey allemaal, Eigenlijk ben ik geen forumschrijfster, maar ik wilde toch even een andere mening horen. Vorig jaar september ben ik gestopt met de pil. Voordat ik de pil slikte was mijn cyclus niet heel erg constant te noemen. Begin januari(10) werd ik ongesteld, dit bleef echter meer dan 2 weken aanhouden. Na 2 weken naar de dokter gegaan en zij gaf aan dat er niks aan de hand was. In deze tussentijd hebben mijn man en ik wel gemeenschap gehad en afgelopen weekend heb ik op zaterdag mijn eerste test gedaan, deze was positief. Gisterochtend weer één gedaan, deze was ook positief. Toch twijfelde we allebei nog omdat ik nog steeds af en toe bloed verlies heb. Vanmorgen een goedkope test van de kruidvat gedaan en ook deze was positief. Van de tests zal ik als het lukt een bijlage bij voegen. Mijn vraag is eigenlijk, wat denken jullie? Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Zwanger, gefeliciteerd! Bloedverlies hoeft niks te betekenen. Bij mijn oudste had ik tot en met week 14 regelmatig bloedverlies en nu stapt er een fantastische peuter rond.
Bedankt allemaal voor jullie reactie! Net nog een clearblue test gedaan. Dit is er eentje waarbij plusje moet verschijnen. Hij is echt heeel heel heel licht..