hallo mensen Ik ben even de kluts kwijt. Zoals ik hier al eerder al heb geschreven in mijn verhaal "tweede keer zwanger tweede keer alleen" heeft mijn vriend mij laten zitten voor een ander vrouw. Op woensdag 2 januari heeft hij mij laten weten via sms, dat hij zijn zoon niet wilt erkennen, en met de vraag of ik hem met rust wil laten omdat hij met die vrouw verder wilt en dat ze de ware is voor hem. op vrijdag 4 januari, kom ik via via te weten, dat die vrouw het op diezelfde woensdag hun affaire heeft beeindigd omwille van het feit dat haar man het te weten is gekomen, en zij op haar manier haar man niet wilt verliezen. ik vraag mij dan af waarom hij mij dan dat berichtje heeft gestuurd. Zij had het zogezegt gedaan gemaakt in de namiddag en s'avonds rond 22u30 stuurde hij dat bericht. Als het waar is, dat het gedaan is tussen hen, dan kan ik er alleen maar uit concluderen dat zijn zoontje hem niet interesseert. of dat er volop gelogen is tegen mij en dat hij het gestuurd heeft om te voorkomen dat hij ze verliest. kan iemand mij raad geven
wat een ellende wijffie. maar jij hebt liefde genoeg in je lijf voor je kindje en het is niet jouw shuld. als hij zijn kind niet wil erkennen, betekent dat ookdat je later niet hoeft te vechten om omgangsrechten. ik denk dat hij er later heeeeeeeeeeeeeel veel spijt van gaat krijgen als hij jou met een mooi kindje ziet lopen.
Je zou het toch al niet eens meer moeten willen om je kindje door zo'n lul van een vent te laten erkennen? Denk maar even aan de voordelen..geen verplichtingen naar hem toe, geen rechten en jij mag lekker bepalen hoe, wanneer en óf je je kindje wil laten zien. En stel (dat is iig iets wat ik mezelf altijd voorhou, want je weet maar nooit ) je komt een hele lieve man tegen die oprecht van je houd en zich als een echte papa gedraagt voor je kindje..geen toestemming van de verwekker nodig om je kindje de achternaam te geven van diegene die 100% voor jullie gaat! Een kindje verwekken is niet zo moeilijk, daar hoef je geen kerel voor te wezen..zn verantwoordelijkheden willen nakomen daarintegen, tja, dat zou hem niet eens opgelegd moeten worden maar uit zichzelf moeten komen. Wil ie dat niet dan heeft je kindje er verder ook geen ene kont aan. Degene die zich met recht papa mag laten noemen door je kindje is dan diegene die hem/haar liefde, warmte en geborgenheid wil bieden..misschien niet de biologische vader dus maar wel een echte man! Klinkt een beetje als makkelijk lullen maar geloof me, ik weet dat het alles behalve makkelijk is om in zo'n situatie te zitten. Maaaar..uiteindelijk komt het vast goed! En nu een beetje leedvermaak...toch wel mooi dat ie door "zn ware" gedumpt is omdat zij haar man niet kwijt wilde..wat zeggen ze ook alweer? What goes around comes around hihihi Meis, heel veel sterkte en onthou..achter de wolken schijnt de zon! Liefs Jessy
Allesinds al bedankt voor de steun. jessy ik moet je eigenlijk wel gelijk geven. inderdaad boontje komt om zijn loontje. Ik voed mijn kind op zoals ik dat wil. En inderdaad ik ben nu op een punt gekomen dat het voor mij niet meer hoeft dat erkennen.. Ik heb hem dat ook gestuurd als antwoord op zijn bericht. ook heb ik erbij gezet dat hij niet aan de deur moest komen met excuses, als het in de toekomst gedaan moest geraken met zijn minares. niet wetend dat dat tussendoor al gebeurd is. Tenminste als het de waarheid is. Want evengoed zeggen ze dat om zeker te zijn dat haar man het NIET te zal komen. Want tenslotte heeft zij heel veel te verliezen. Haar man, eventueel huis en kinderen eens om de zoveel tijd. groetjes
Hey Overal kom je me tegen zal je wel denken. Het gaat hier dan wel om mijn schoonbroer en ik kan je ook niet of het waar is of niet, dat het gedaan is met die vrouw. Maar eigenlijk hoop ik van wel. Dat is zijn verdiende loon. En dat hij zijn zoontje niet wil erkennen. Ik had nooit kunnen denken dat hij zo laag zou vallen. Want ook wij ( de rest van de familie dan) schrikken ervan dat hij dat doet. Groetjes ilse
ja wat moet een mens er nog van denken. hij wou een betere papa voor zijn zoon zijn als mario ten opzichte van kitana (mario is haar vader). Ik weet van als hij dat zou willen dat ook kan zijn. als ik terug denk over hoe hij was met kitana. die waren 4 handen op 1 buik. ik heb dat berichtje, over dat niet willen erkennen, express in mijn gsm laten staan. want ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die mij niet geloven, als ik dat zeg. maar dan ik wel zeggen van "lees het maar" en dan moeten ze me wel geloven. ik ben vorige week, op uitnodiging van, naar zijn ouders geweest. ze wilden mijn versie van de feiten eens horen. ik heb dat ook gedaan. en ik ben zeer eerlijk geweest. ik heb dat berichtje ook voorgelezen. ze mochten het ook zelf lezen. maar ze geloofde mij ook zonder het te lezen. maar ik laat het voor de zekerheid instaan. zo ook mijn antwoord erop. ik heb niks te verbergen. ze vroegen mij ook. wat als hij binnenkort toch zijn kind wil erkennen? ik heb er op geantwoord. dat ik er nooit problemen over heb gemaakt. en dat het altijd kan. hoe oud zijn zoon ook is. in de toekomst als hij zijn kind wil erkennen, dan zal hij toch eerst zichzelf, als vader, moeten bewijzen. want ik wil geen vader voor ons manneke die komt wanneer hij tijd, goesting en vrijgezel is. om na twee maanden, als hij iemand leren kennen heeft, zegt van "het was fijn, bedankt, tot ziens". want daar heeft niemand iets aan. en zeker Killian niet (zo gaat hij noemen). want als hij op een leeftijd komt dat hij dingen begint te beseffen en zijn vader komt en gaat naargelang zijn pet staat, zoals ze zeggen, gaat er maar 1 gekwetst worden en dat is zijn zoon. en dat wil ik ook niet. dat zal je als moeder zelf ook wel begrijpen. ik wil onze zoon, en kitana ook natuurlijk, alleen maar gelukkig zien.
Hey, Ik geloof je zo ook zonder het berichtje in je GSM te lezen. En eigenlijk bewonder ik je wel een beetje hoe sterk je hier allemaal onder lijkt. Zeker nu het al de 2e maal is dat je zoiets moet meemaken. En ik heb het echt niet slecht met je voor hoor en zijn zus ook niet. Wij hopen beiden om een beetje contact te kunnen blijven houden, ook voor de kindjes natuurlijk. Ik ben er nu terug mee weg. Ga maar eens in mijn bedje kruipen, want is al laat. Groetjes ilse
Ik moet er wel sterk onder blijven. Alleen al voor kitana. en natuurlijk houd ik contact. tenslotte, het is niet omdat hij zo stom is geweest dat jullie er onder moeten lijden he. Hoe staat uw ventje ertegen over heel die affaire?
Hey, Die trekt er hem allemaal niet veel van aan. Typisch he.Ik had wel gezegd, dat als we terug een kindje kregen, gingen we mijn schoonbroe vragen als peter. Maar heb ondertussen wel mijn woorden ingetrokken, want zou er niet mee kunnen leven als hij aandacht gaat schenken aan ons kindje, terwijl hij zelf een zoontje heeft lopen waar hij niet naar omkijkt. Mijn man werd daar een beetje stil van, maar begreep mijn standpunt wel. Gelukkig maar. Ik ben er mee weg nu, want heb 40° graden koorts en ga in mijn bedje liggen. groetjes ilse
verzorg u maar goed dan. Ik begijp je standpunt ook hoor. Als ik in u plaats was dan zou ik ook zo denken. Als je zin moest hebben dan moet je me maar je nummer eens doorsturen. Dan heb ik die ook al als de kleine is geboren, voor te verwittigen. groetjes kathy