tekenen van zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fatna, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fatna

    Fatna Actief lid

    23 aug 2005
    168
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben wel eens benieuwd of jullie die nou ook te horen kregen van die weetjes of je nou zwanger bent of niet?
    Ik kreeg bijvoorbeeld te horen dat als je urine (sorry) troebel is dat je dan waarschijnlijk zwanger bent, of dat als je borsten opeens heel warm aanvoelen dat je zwanger bent....het zijn volgens mij geen vastgestelde feiten maar meer wat de vrouwen onderling aan ervaring hebben opgedaan!
    Ik wou weten of jullie misschien ook een paar van die " onbekende feitjes" te horen kregen?

    groetjes
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb wel eens gehoord dat je een andere gezichtsuitdrukking kan krijgen :(

    En over dat urine, als het troebel is, heb je toch blaasontsteking? :(:
     
  3. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik moet zeggen dat nu ik zwanger ben mijn ochtend urine bijna oranje is en 1 a 2 plas beurten later geel troebel ( maar niet zoals bij een blaasontst) en daarna gewoon helder
     
  4. sylvia21

    sylvia21 Lid

    5 sep 2005
    67
    0
    0
    Huissen
    Mijn vriend zei op een gegeven moment tegen mij hey syl ga eens een zwangerschapstest doen want ik denk dat je zwanger bent vroeg hem waarom denk je dat hij zei gelijk nou je ziet er anders uit je borsten zijn groter en je gezicht is anders hij zag het gelijk terwijl dit ook zijn eerste kindje is echt apart maar hij had het goed!

    Knuffels Sylvia
     
  5. Ik had zeer pijnlijke borsten, ik had een voorgevoel,ik wist ook dat toen ik de test ging doen dat ie positief zou zijn,heel gek maar echt waar.

    Groetjes Marloes
     
  6. Bij Tibo* was ik vreselijk moe en sliep ik een hele namiddag.
    Bij Jonas had ik buikkrampen rond de tijd dat de :evil: moesten komen/wegblijven.
    En zeer pijnlijke borsten.
     
  7. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    Wat grappig Sylvia, dat je vriend het gewoon zag!
     
  8. Fatna

    Fatna Actief lid

    23 aug 2005
    168
    0
    0
    een vriend van mij kan het zien aan de binnenkant van de onderste ooglid, dus dat je zo je ooglid omlaag trekt (wat je ook doet als je denkt dat er wat in je oog zit) en dat het vlees daar lichter van kleur zou zijn?!?!? heel vaag!

    en het schijnt ook zo te zijn dat je het aan de binnenkant van je handen kunt zien omdat je handpalmen dan roder worder...

    :)
     
  9. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    nou ik weet nog niet of ik zwanger ben maar heb wel het gevoel dat mijn borsten elk moment kunnen leeglopen. dus hetzelfde als met borstvoeding geven dat je stuwing krijgt kan dit ook beteken dat ik zwanger ben. heb ook de hele dag het gevoel dat ik honger heb?
     

Deel Deze Pagina