Hallo allemaal, mijn naam is Leyla en kom uit Eindhoven waar ik met mijn man en 2 kindertjes woon. Ik ben er net (een half uurtje geleden) achtergekomen dat ik zwanger ben! Dit was totaal niet gepland maar wel heel welkom. Ik slikte gewoon de pil en was ook niet van plan nog eens zwanger te worden, 2 vond mijn man altijd voldoende! Maar nu komt er dus toch nog een 3e! Mijn jongste is vorige maand een jaar geworden, dus ze gaan minder dan 2 jaar schelen met elkaar! Leuk leuk leuk.. Ik weet eigelijk niet hoelang ik zwanger ben, aangezien ik wel gewoon ongesteld ben geworden enzo...... Ik ben er helemaal hyper van geworden..... Als jullie nog iets willen weten ofzo hoor ik het graag! Liefs Leyla
Welkom en gefeliciteerd! Ik ben zelf ook door de pil heen zwanger geworden, Schrikken is dat he! Maar van de andere kant natuurlijk ook superleuk, zo'n verrassing!
Cossy, dit is de 2e keer door de pil heen. Dus ik vrees dat we de volgende keer toch een iets definitievere vorm van anti-conceptie nodig hebben! Maar goed hij/zij is ERG welkom!