Even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Djooys, Feb 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djooys

Djooys Niet meer actief

#1 Djooys, Feb 2, 2011
    Last edited by a moderator: Feb 2, 2011
    Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en heb al een hoop gehad aan dit forum.
    Ik heb een zoontje van bijna 8 maanden. Hij heeft verborgen reflux en een heftige koemelkallergie. Op dit moment krijgt hij 2x 10mg Losec en Neocate voeding.
    We hebben een lange weg afgelegd om hier te komen, want de kinderartsen geloven je niet snel!
    We hebben hard moeten vechten om geholpen te worden....

Op dit moment gaat het erg goed met ons zoontje. Alleen het slapen blijft een moeilijk iets. Soms word hij s nachts nog elk uur wakker en overdag slaapt hij ook weinig. Af en toe gaat het wel heel goed en dan merken we gelijk dat ons ventje een stuk vrolijker is!

Ook met bijvoeden zijn er wat probleempjes. Zo reageerd hij op peulvruchten en ook op producten waar sporen van melk in kunnen zitten:(.
    Zijn flessen vind hij niet meer lekker sinds de bijvoeding. Hij drinkt nu met moeite 2x 180 en 1x 90. Alle 3 niet volledig leeg!
    Ik hoop echt dat hij er overheen groeit, maar voorlopig moet ik alle etikketen goed lezen. Er valt zoveel af qua tussendoortjes en broodbeleg.

Nou het is een heel verhaal geworden!:D

Groetjes Djooys

2. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    welkom!
    zo wat heftige tijden zeg...:(
    en wat jammer dat jullie niet serieus werden genomen door de kinderartsen!
    onvoorstelbaar eigenlijk zeg...

3. Djooys

Djooys Niet meer actief

Dankje!

Ja zeker heftige tijden... Ik moet nog steeds bijkomen.
    Het was erg zwaar en ik stond ook echt op instorten!
    Gelukkig gaat het nu steeds beter. Alleen reageerd hij ook op sommige bijvoeding, dus dan is het gillen/huilen weer even terug.
    Verder slaap hij nog vaak onrustig, maar alles beter dan die eerste weken! Toen sliep hij gewoon niet! :(

Share This Page