Hoi meiden, Ik denk dat ik me voorzichtig mag aanmelden, al geloof ik het zelf nog niet echt. Heb een testje gedaan van matcare. (in mijn album) en zie een 2e streepje. Wist niet wanneer mijn nod is, dus maar gewoon gedaan, zit nu ongeveer op dag 12 dpo, vorige maand op dag 11 ongi. Maar is pas de 2e ronde, dus weet het gewoon niet. Laten we het maar hopen. groetjes
Hee meiden, Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! snap best dat het moeilijk moet zijn voor de meiden die wat langer bezig zijn, ik wens jullie echt alle geluk toe en hoop dat het snel raak mag zijn. Het dringt nog niet echt tot me door, maar krijg nu toch wel wat goede hoop, vanochtend nog even een testje gedaan en toch weer 2 streepjes. groejtes!
Ik heb nog nooit een vals streepje van matcare gehad meis, niet zwanger is gewoon geen streep! En bij jou zie ik wel degelijk twee streepies! Van harte wijffie, gewoon van genieten ! Liefs Nies
Bij mij was het streepje van matcare ook heel licht, een dag later getest met clearblue en een dikke plus, dus GEFELICITEERD!
dat zijn echt 2 streepjes hoor bij mij is die ene ook zo licht maar streep is streep hihihi van harte meis