Hey Lente, hier maandagochtend ook altijd "puin" ruimen van een weekend... Maar Hex ook genieten van het mooie weer, hier schijnt de zon alweer volop, maar het is nog koud buiten....Hoop dat ik vanmiddag heerlijk in het zonnetje kan gaan zitten genieten van dit heerlijke weer... Spannend Knuff, bijna weer semenonderzoek. Zou idd ook bellen voor de uitslag, tot 18 april wachten zou mij ook te lang duren. Keeley, zet jezelf snel op de lijst met je volgende NOD, dan kunnen we meeduimen voor je... Bieb en Femke, waar hange jullie idd uit??? HALLLLLLLLLOOOOOOOO
WB (welcome back) Euh je had jezelf er nog niet opgezet dus kom op zet je zelf er even bij en kom gezellig mee kletsen
Jij-bent-Jij-Lijst NOD's 08-03 - Bieb-ronde te veel-1e beeb 30-03 - Knuffel - ronde 16 - 1e wondertje 11-04 - Keeley - Ronde 4 - 1ste kindje Zwanger (uitgerekende datum) 28-08 - MVL 4e kindje Bevallen 04-01-2011 Hexje Marouscha en Elvira Belangrijke dagen 22-03 - Knuffelman semenonderzoek 12-04 - MVL 20 weken echo 18-04 - Knuffel - 2e afspraak gyn, hopen op een plan de campagne!?!?! Ik sta bij de NOD's! Dames iemand nog nieuws? Of wat leuks gedaan van het weekend? Vertel vertel, ik verveel me.
Zo dames, jullie hebben aardig jullie best gedaan vandaag! Gezellig hoor. Euhm hebben we wat leuks gedaan dit weekend? Mijn mams was jarig, en gisteren een high tea bij vrienden met een heel stel omdat we geholpen hadden met verbouwen en verhuizen. Was erg gezellig, en heerlijk buiten gezeten!
Hey Knuffel gezelli dat je er ook ff bent Zo te lezen een leuk weekeind gehad High tea yummie wel recepten gescoord toch?????? Hoest met knuffelman???? Dikke knuff
Ja hoor, heb wel ideeen opgedaan! Met Knuffelman alles goed, hij moet morgen weer aan de bak lol, ben benieuwd, hij is 's morgens niet op zijn best
Och arme, zeg maar dat we aan hem denken (nee niet tijdens) en geef hem maar een dikke knuffel van de meiden wordt hij vast weer beetje blij van
91 jeetje wat een leeftijd gefeliciteerd met je opa ga je nog naar hem toe vandaag? En heb je een leuk kadootje voor hem gekocht? Knuff