Niet goed, stomme ovu testen geven 6 dagen positief ik snap er niks van! Rest gaat goed hoor, met de katten gaat ook goed. Mijn man is in Jutland, wel balen
Hey meis, lang niet gesproken. Je bent gemist hoor! Hier gaat het langzaam wat beter. Ik meoet me nog steeds koest houden, en dat valt soms niet mee. Sinds vorige week een "hobby" uit mijn jeugd weer opgepakt: borduren. Dat kan je ook prima liggend doen. Is best leuk om weer te doen. Voeger (toen ik een jaar of 10 was) best veel gedaan, samen met mijn moeder. Nu dus weer... Ik verveelde me kapot en dit vult voor nu de tijd aardig Hoe is het bij jullie? Volgens mij kregen jullie ook nog uitslagen te horen toch? En alle kids (weer) gezond?. Dikke Knuffels in ieder geval!
Hoi Miekie Alles goed meid? Lang niets van je gehoord. Bij mij gaat alles goed hoor. met de kindjes ook. Helemaal in sint stemming.
Weltrusten meiden ga mijn bedje weer opzoeken. weer een nacht alleen. Vrijdag komt mijn man weer thuis. ik moet zondag de hele dag werken en maandag gaat mijn man weer een week weg. vind het maar ongezellig.
Nog 2 nachtjes dan is hij er weer. Wel dubbel jammer dat je zondag zelf moet werken. Is volgende week de laatste weekbdat hij weg is? Voor nu weltrusten alvast!
Ik hoop het, maar als ik nu test is de kans groot dat ik mezelf teleurstel. Jij bent jong zwanger Ik wou dat ik jong zwanger was, helaas toen die tijd pech in de liefde gehad. Nu de man van m'n dromen gevonden en verder dromen, proberen en gewoon weer doen als het weer niet lukt. Mensen, ik heb wat foto's van mezelf op m'n fotoalbum gezet. Zo weet je dat ik geen boe-vrouw ben.
Jep, 19. Pil 1x vergeten. Ja het kan, maar aangezien die testen positief blijven.. Was dat vorige maand ook zo? Als dat zo was, dan weet je dus ook niet wanneer je je ei heb gekregen. Je kan natuurlijk ook gewoon die 9 dagen wachten, dan weet je zeker dat je niet te vroeg bent Edit: Trouwens je album is niet zichtbaar
Ooh ik ga morgen fixen. Ik wist het niet maar ik las het op internet. Jonge meisjes zoals jij, hebben 4 dagen vruchtbare dagen. En iemand van 28 (zoals ik) heb alleen 2 dagen en iemand van 38 alleen 1 dag. Dus ik vind het niet gek vinden dat je door de pil heen zwanger bent geworden. Maar 19 wow! Beloof me dat je ook geniet van je jeugd? Zoals uitgaan, feesten, leuke dingen doen. geloof me, wanneer je wat ouder wordt ga je merken dat sommige dingen opeens niet meer kunnen. Mensen worden oud haha!
Hè meiden, hoe gaat het? Knuffel zit er al schot in de zaak? Mieke hoe is het met je kanjer? Hex, oei ook alweer bijna een jaar die dochters van je... Lente hoe is het thuis? Mompelientje jou ken ik Ehhhh vergeet heel veel denk ik...... Hier gaat alles zijn gangetje, druk met werk en kids, vooral dat laatste want de jongste is druk bezig om alles te onderzoeken van de huiskamer, maar dan ook alles. En de oudste is nog steeds bang om te slapen, idee dat hij nu die operatie pas aahet. Verwerken is. Maar het is genieten om te zien hoe ze met elkaar omgaan nu.
Ja ik dacht dus dat je met de pil helemaal geen ei had! Kwam er ook pas na 8 weken achter. Haha ja doe ik ook wel, en als de kleine er is mag pappa ook lekker dagje met m zijn. Hij werkt de hele week, dus dat zal voor hem ook fijn zijn. Kan ik lekker ff me eigen ding doen. Er is altijd een oplossing
Hè Goof. Weinig schot hier nog hoor. Tot 13 december blijven 's regels zoals z n zijn. Het voeltnallemaal wel steeds soepeler en bijvoorbeeld lopen gaat ook steeds beter.nstraks komt de fysio weer, nog wel even in conclaaf met de man, de oefening die hij bedenkt gaan me toch iets te snel... Fijn dat bij jllienalles zijn gangetje gaat. En zeker als de mannen het met elkaar kunnen vinden! Knuffels
Goedemorgen @ Miekkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! Je bent er weer! Hoe is het????? @ Goofy Ja alweer bijna een jaar Die van jou ook toch?? LOL @ Knuffel en lente dikke knuff @ Mompelientje ik wil je niet de kast op jagen.... maar als je te vaak van die stunten uit haalt als gister kan je verbannen worden van het forum! Dus klets lekker hiermee en als je ergens anders post ff beetje nadenken zoals Zilvervosje en ik je van de week hebben uit gelegd verder gezellig dat je mee schrijft hoor. @ Muisje welkom in dit GEZELLIGE topic en gezellig dat je mee komt kletsen! Hoe gaat het met je zwangerschap? Dikke knuff
Hey ik heb vet uitgeslapen (goed excuus) de meisjes werden om half 10 wakker Enne Marouscha kan nog steeds in de handjes klappen hahaha Hebben nu Rene ff op de koffie
Applausje voor de lange slapers. En natuurlijk al helemaal voor Marouscha, geweldig. Doet 'm maar de groeten! Spreek je later misschien nog wel.
Hoi Goof Gaat goed bij mij thuis. Mijn kleine mannetje gaat de laatste 2 weken zo vooruit. Is zo leuk. Hij begint wat woordjes te zeggen. papa zegt hij de hele tijd. Hij is gewoon met alles heel leuk bezig. En mijn dochter ja helemaal met de sint bezig. Kan niet wachten tot pakjesavond. Gisteren nog de Sint tegen gekomen in de rabobank. Allebei kado tje gehad. Helemaal leuk. Leuk he als je jongens zo leuk met elkaar omgaan. Bijna alweer een jaar oud. Wat gaat het toch snel. alles an het ontdekken klinkt bekend. Hoop dat jou oudste gauw weer lekker kan slapen zonder angst.